E-Mail
webnoob 5265
info: news.dotsrc,org ipv6 fejler
Fra : Leif Neland

Dato : 30-05-11 18:36

Jeg opdagede lige hvorfor news.dotsrc.org var så langsom:
Den har en ipv6-adresse, og svarer på ipv6-ping, men newsservern svarer
ikke på ipv6.

Så hvergang jeg skifter til en ny gruppet prøver thunderbird at forbinde
på ipv6, timer ud, og derefter connecter den med ipv4.

Jeg har fejlmeldt det til sysop, og i mellemtiden skrevet ipv4-adressen
i stedet for navnet.

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 31-05-11 08:48

Den 30-05-2011 19:35, Leif Neland skrev:
> [...]
> ikke på ipv6.

> Jeg har fejlmeldt det til sysop, og i mellemtiden skrevet ipv4-adressen

Og det hjalp.
AAAA recorden er fjernet.

Leif