IE 8
Fra : Bo Krag

Dato : 30-05-11 19:32

Hej
Hvis jeg søger på google er der nogle gange at linket ligger som et Word
dokument. Hvis jeg klikker på det får jeg meddelsen for oven på skærmen
"Internet Eksplorer har forhindret dette websted i at sende filer til din
computer osv." Jeg klikker på meddelsen og der står "hent fil" Jeg klikker
på hent fil og hele siden lukker ned. Genialt Microsoft. Hvad er det for en
sikkerhedsindstilling jeg skal ændre på for åbne siden?
Bo

Fra : emjeppesen

Dato : 30-05-11 23:13

Bo Krag skrev:

> [...]
>på hent fil og hele siden lukker ned. Genialt Microsoft. Hvad er det for en
>sikkerhedsindstilling jeg skal ændre på for åbne siden?

Wordfiler kan indeholde macro og dermed virus.
Det kunne jo tænkes, at det er grunde til at du ikke kan hente
wordfiler.

Hilsen emj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-05-11 21:16

emjeppesen skrev:

> Wordfiler kan indeholde macro og dermed virus.
> Det kunne jo tænkes, at det er grunde til at du ikke kan hente
> wordfiler.

Exefiler eller zipfiler samt flere andre kan også indeholde
virus, så dem må man heller ikke hente?

Vi må altså ikke dele oplysninger via nettet.

Eller også er din kommentar lidt ved siden af. Word kan sættes op
til ikke at medtage makroer, og OpenOffice er skideligeglad med
dem.

--
Bertel

Fra : Bo Krag

Dato : 01-06-11 20:28

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:4de54c81$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Eller også er din kommentar lidt ved siden af. Word kan sættes op
> til ikke at medtage makroer, og OpenOffice er skideligeglad med

Her er et eksempel. Det her er godt nok Powerpoint, men problemet er det
samme. Det er alle links, hvor filtypen er Word.( Eller som her Powerpoint)
Det skulle da være mærkeligt hvis samtlige Word dokumenter skulle indeholde
snavs.
Jeg tror bare at der skal ændres i sikkerhedsindstilling i IE, jeg ved bare
ikke hvilken.
Bo

a.. [PPT]
Differentialregning
Filtype: Microsoft Powerpoint - Hurtig visning
Differentialregning. Nick Langkjær Hansen, Mette Sebelin og Kenneth Bækby
..... Differentialregning - Rød. Redegør for, hvordan man vha. viden om f' og
f'' ...
www.jyttemelin.dk/Differentialregning%20nick%20sebelin%20og%20bækby .ppt -
Lignende

Fra : emjeppesen

Dato : 01-06-11 21:48

Bo Krag skrev:

>Jeg tror bare at der skal ændres i sikkerhedsindstilling i IE, jeg ved bare
>ikke hvilken.

funktioner/internetindstillinger/sikkerhed/Internet/mellemhøj
Hilsen emj

Fra : Bo Krag

Dato : 02-06-11 10:01

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> funktioner/internetindstillinger/sikkerhed/Internet/mellemhøj
> Hilsen emj
Ja jeg kører med den laveste(mellem). Jeg har prøvet at ændre
sikkerhedsindstillinger til "tillad alt" osv. Så virker det, men så får jeg
hele tiden advarsler om at mine sikkerhedsindstillinger er for lave. Jeg
kunne bare godt tænke mig at finde den specifikke indstilling, jeg skal
ændre på.
Bo