Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lightroom 3 full screen
Fra : Peter Holm

Dato : 30-05-11 08:23

hejsa

nogen der ved om man kan få ægte full screen i lightroom 3 når man
skyder tethered? altså kun nyeste foto vises på skærmen - ingen menuer
overhovedet.

mvh
peter

Fra : Gert Nielsen

Dato : 30-05-11 08:38

"Peter Holm" skrev i meddelelsen

>hejsa

>nogen der ved om man kan få ægte full screen i lightroom 3 når man skyder
>tethered? altså kun nyeste foto vises på skærmen - ingen menuer
>overhovedet.

Ja det kan man. Bruger det meget til beskæring og - netop tethered.

Simpelt, hvis man ved det: Shift L
En gang til og menuer er dæmpet. Tredie gang kommer vi tilbage.
Gert

Fra : Peter Holm

Dato : 30-05-11 08:46

Hej Gert

takker.
Lidt extra googling gav mig også denne side;
http://help.adobe.com/en_US/Lightroom/3.0/Using/WSD7BD0F8A-12B6-4064-99BA-2D844172C124.html

Siden angiver Shift+Ctrl+F (Windows), så får man både full screen og
hide panels på een gang. Perfekt!

Mvh
Peter

Fra : Gert Nielsen

Dato : 30-05-11 09:12

> [...]

>Siden angiver Shift+Ctrl+F (Windows), så får man både full screen og hide

Hej Peter

Selv tak, Den kendte jeg ikke, så vi blev begge klogere i dag.

Denne metode er anderledes. Panelerne er minimeret. Fint til Tethered.
L, giver sort bagrund og er bedre til beskæring.

I øvrigt virker de også samtidig!
Gert

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-11 22:06