Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE9 problem
Fra : Gert Nielsen

Dato : 30-05-11 09:26

Jeg har opgraderet til IE9 på Win7 pro/64 via windows update.

Det ser helt fint ud - hvis den ikke bare konstant mister forbindelsen og
fryser billedet.
Det er aldrig sket med IE8 og Safari. Så nu er Safari standardbrowser, men
den har sine mangler. så jeg ville gerne tilbage til IE.

Nogen der kender til problemet - og har en løsning?

Eller er jeg den eneste med det problem
Gert

Fra : emjeppesen

Dato : 30-05-11 09:45

Gert Nielsen skrev:

>Det ser helt fint ud - hvis den ikke bare konstant mister forbindelsen og
>fryser billedet.

Download
Microsoft Fix it Center
Det kan sikkert klare dit problem.

Hilsen emj

Fra : Gert Nielsen

Dato : 30-05-11 10:28

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

>Download
>Microsoft Fix it Center
>Det kan sikkert klare dit problem.

Tak for hintet. Problemet skyldes sikkert add-on's, det fandt jeg med
Google.
I Microsoft Fix it Center fandt jeg Mats_Run.IEAddon og kørte den.

Desværre var svaret, at den ikke havde fundet noget!!!

Men ind i explore og prøve - nu fryser den ikke. Før var det et minut eller
to.
Nu ser den ud til at funke.
Tak for hjælpen
Gert

Fra : Gert Nielsen

Dato : 30-05-11 10:58

"Gert Nielsen" skrev i meddelelsen

> [...]

Desværre var svaret, at den ikke havde fundet noget!!!

Men ind i explore og prøve - nu fryser den ikke. Før var det et minut eller

Det var lidt for hurtigt ;o(
Problemet kom bare senere denne gang.
Der er vist kun afinstallation og geninstallation tilbage.
Gert