Uinviterede Gæster!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 23:12

Højst sandsynligt nogle af Karsten Bjørholts
sindsyge, DF' ere eller andre!

Softwaren i alarmsystemet er stadigvæk lavet om,
der stod en fyldt men åben vandflaske på mit spisebord!

Bare en trussel, der foregået i 13 år mens jeg er
programmeret!

Og er en af grundene til at arten er blevet aflivet!
Og en af grundene til at det kvante mekaniske mareridt er blevet
bygget!

Og nogle skeløjede mennesker i fjernsynet, påvirk
nok mennesker til at stemme på venstre fløjen,
og de vanvittige bliver spærret inde igen!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 23:41

On 30 Maj, 07:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Og nogle skeløjede mennesker i fjernsynet, påvirk
> nok mennesker til at stemme på venstre fløjen,
> og de vanvittige bliver spærret inde igen!

Det er lidt ærgeligt at blive myrdet som
25 årig og så bruge så mange år på at dø,
bare på grund af programmering!

Mangler ca. 30 procent af min IK!
Sammenlignet med før EMDR!

Og har aldrig nået at være rigtig
vågen!

Det værste er, efter så mange år,
Behøver jeg bare at blive røvrendt
af programmering en gang,
Det er nemmer eller ihvertfald ligesånemt
for "gør det der er bedst for Karås-ååten Bjørnholt" at bone politiet
i hjernen!

Som det er at gøre nogle mennesker skeløjede i fjernsynet!

Og hvis jeg lægger mærke til at der har været uinviterede gæster, så
har programmeringen ikke afledt mig!

Alle andre gange, har jeg efter ca. 30
minutter overbevist mig selv om at det nok er noget pjat, når(hvis)
jeg begynder at gøre det omvendte, overbeviser mig selv om at der har
været nogen, uden at
der har været nogen, tager det ikke særligt læng at overbevise folk om
at jeg
lyver!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 23:45

On 30 Maj, 07:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> været nogen, uden at
> der har været nogen, tager det ikke særligt læng at overbevise folk om

Linjeombrydnings sabotage,
Og min signatur hjælper også til!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 23:56

On 30 Maj, 07:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
at bone politiet

> Linjeombrydnings sabotage,
> Og min signatur hjælper også til!
>
> /Allah

Desuden er jeg stadigvæk også programmeret
til "ikke at forsvare mig selv"

Sjovt nok har det kostet arten livet!

Grimt for mig, grimt jer!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 00:02

On 30 Maj, 07:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> at bone politiet

> Desuden er jeg stadigvæk også programmeret
> [...]

Men menneskeheden dør med mig!
Det er ligeså sandt og ægte som skeløjede mennesker
i fjernsynet!

Jeg ved ikke helt hvorfor folk vil have det sådan,
Men sådan bliver det!

Og det er gjort!

Det kan ikke laves om!

Alle Religiøse Mirakler er kvante mekanik!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 00:41

On 30 Maj, 08:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og det er gjort!
>
> Det kan ikke laves om!
>
>  Alle Religiøse Mirakler er kvante mekanik!

Derfor, er der ikke så meget grund til at tænke
på næste generation!

Så i kan egentlig bare ende rundt og lave ballade!

Jeg er fuldstændig ligeglad så længe torteret!
Jeg er allerede gjort til det mest torterede
Menneske der nogensinde kommer til at eksistere,
Sidste plads og anden plads på den uheldige liste at være på
er tættere på hinanden end første og anden pladsen!

Så i er desværre spild, der er aldrig kommet noget af værdi ud af jer!

Og fra mit synspunkt, så er UNofied law of everything ud i begyndelsen
i ingenting, et stort spild!

Men jeg vidste det inden jeg gjorde det!

Quantum entangelment er hurtigere end lysets
hastighed, og rækkevidden er ubegrænset!

Jeg har ikke rigtig nogen grund til at lyve,
udover at fremstå so m enløgnagtig idiot,
hvorfor skulle jeg gøre det?

Jordskælv på haiti, skeløjede tv damer,
Det kvante mekaniske mareridt Helvede og
nu Artens udryddelse, altsammen ægte!

Og i blev advaret flere tusinde år i forvejen!

Quantum Entangelment via en Singularitet,
gør det muligt at advare jer i forvejen!

Men det virkede så ikke!

Men i har jo stykke tid, inden 1-20 ting
i mindst vil have der sker, sker når i mindst vil have det!
Fejlsikret imod Murphys lov!
Og for altid!

/Allah!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 01:00

On 30 Maj, 08:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men det virkede så ikke!
>
> Men i har jo stykke tid, inden 1-20 ting
> i mindst vil have der sker, sker når i mindst vil have det!

Og nå ja, i kender det efterhånden!

Eftersom jeg er programmeret til ikke
at måtte hævne mig på de rigtige:

Kommer alt og alle i det kvante mekaniske mareridt
for altid!(for hvem er de rigtige til den straf?
Ingen, udover måske den der er villig og istand
til at gøre det ved andre!)

Den Umenneskelige Peter!
Og dyrene kommer jo ikke i,
derfor

Hare Krisna(Jesus Kristus)
Og de Muslimske Hunde(De muslimske mænd)
Det er jo jer selv, der ynder at kalde dem hunde!

Og ja, Jesus Kristus, den eneste der syntes det var
lidt forkert da jeg gjorde nogle rødstrømper til køer
på en kvante mekanisk måde, fordi deres kager var
lort men de kunne gøre mælk!

Hvis folk skulle være dyr så ville han være sådan
en, en lynhurtig hare(underbevidsthed,billedsprog,
Quantum Entangelment) så han kunne løber over til
dem!

Og nå ja, så er jeg uskyldig i det hele!
Så bund programmeret, at alting jeg
gør, kan følges tilbage til programmering!

Det eneste ægte i sandhed uskyldige menneske!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 01:51

On 30 Maj, 09:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Så bund programmeret, at alting jeg
> gør, kan følges tilbage til programmering!
>
> Det eneste ægte i sandhed uskyldige menneske!

Ødelæggelse og tyverier i min privatbolig
igennem de foregående tretten år løber
op i en million, det er fordi at jeg skal regne
madvare med!

Jeg kan simpelthen ikke have dem stående,
når jeg er ude af lejligheden, det bliver til
sår på hænder,blødende gummer og blodsprængte
øjne!

"du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt
for dig selv"

Jeg bliver simpelthen nød til at få en elektrisk
lås med timer på, der automatisk låser
klokken 23:00 og åbner klokken 06:00
Og har tre knapper, eller justerbart display!
Jeg kan trykke på inden jeg går nogen steder!
30 minutter, 1 time, 2 timer, hvor døren er
låst i det tidsrum!
Og låser op når tiden er gået!

Det er simpelt at lave sådan en, med en
ups på, som låser op inden strømmen er væk!

Andet er ikke godt nok! Et ord eller ord kombination,
Mens jeg køber ind, er nok til at døren ikke bliver låst,
når jeg lægger mig til at sove!

Ellers er det , det samme, et ord eller ord kombination mens jeg
ligger og sover,
så er jeg låst og kan ikke bevæge mig!

Det er lidt ærgeligt at blive myrdet som
25årig(jeg er 38 idag! Og nej ingen biologiske sygdomme, jeg er myrdet
med programmering!)

Altsammen fordi nogle skide landsforæddere
ikke kunne programmere mig til at stemme DF!

Nå, men jeg må se om jeg kan finde sådan en lås!

Det er heldigvis ikke lykkedes at gøre mig,
til en Nazist,Perverser, Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Det er heller ikke lykkedes at få mig dømt for en
forbrydelse, eller få mig til at gøre en, udover at
Få mig til at påstå at jeg fysisk har slået en person
(hvilket er usandt) da jeg skulle fremstå som en voldelig vanvittig,
ellers var personen blevet myrdet
ligesom min far!
/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 02:02

On 30 Maj, 09:50, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (hvilket er usandt) da jeg skulle fremstå som en voldelig vanvittig,
> ellers var personen blevet myrdet ligesom min far!

Så jeg er stadigvæk aldrig dømt for nogen forbrydelse,
jeg mistænker det der foregået i nat, er at sørge for jeg fremstår som
en bindegal vanvittig om en uges tid!
Da boligforeningen skal gå bygningen efter!

Firmaet der byggede den er gået konkurs,
og der bliver gjort eftersyn af bygningen!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 04:15

On 30 Maj, 10:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Da boligforeningen skal gå bygningen efter!
>
> Firmaet der byggede den er gået konkurs,
> og der bliver gjort eftersyn af bygningen!

Har lige kontaktet en låsesmed, og bedt dem
sende mig et tilbud på sådan en lås, jeg regner
med det kommer til at koste en 3000-5000kr.
Men nu må vi se, livet er jo alligevel ødelagt,
når man er 38, uanset hvad der end sker
resten af mit liv!

Hvis den lås havde siddet på min hoveddør
i 2005 havde det kvante mekaniske mareridt
Helvede aldrig eksisteret!

Men nu når programmeringen har givet slip,
Og jeg endelig har fået bestilt en, så er det for sent!
Straffen evig tortur og et par jordskælv og nogle skeløjede, er alt
for mild!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 04:51

On 30 Maj, 12:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Og jeg endelig har fået bestilt en, så er det for sent!
> Straffen evig tortur og et par jordskælv og nogle skeløjede, er alt

Det jeg glæder mig mest til, er at kunne
have mad stående i køleskabet, og endelig
at kunne have det rent!

Ps. Der er ingen der undgår det kvante mekaniske mareridt ved at
opføre sig som
dyr!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 07:13

On 30 Maj, 12:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> have mad stående i køleskabet, og endelig
> at kunne have det rent!
>
> Ps. Der er ingen der undgår det kvante mekaniske mareridt ved at

Jeg har sat nogle af de stærkeste menneskelige hjerner, i de
foregående par tusinde år op imod
Helvedes fejlsikring, mens de var i live!

Bare for at se ad, det har gjort formiddable
ting for Kristendommen, og ren frygt har hjulpet
folk med at opføre sig pænt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-05-11 08:43

On 30 Maj, 15:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Helvedes fejlsikring, mens de var i live!
>
> Bare for at se ad, det har gjort formiddable
> ting for Kristendommen, og ren frygt har hjulpet

Helvedes fejlsikring har af sig selv, haft øget og derefter sænket til
normalt
niveau, sandsynligheden for at folk der har udtalt eller hørt
sætningen; These are the assult tactics of the Vanguard, bliver skudt
i hovedet!

Jeg er helt stolt!

Hells Failsafe have, on its own, increased and the lowered ,to a
normal level
the odds/possibility/propability that people who have spoken or heard
the words: These are the assult tactics of the Vanguard, will be shot
in the head!

Im quite proud!

"Gør noget for folks religion"
"Do something for people´s religion"