Cimber lukker
Fra : Jet

Dato : 29-05-11 14:41

Hvis du tænker at bestille flybillet hos Cimber, husk at tegne
konkursforsikring 20 kr. og sørg for at betale med MasterCard så er
der mulighed for at få pengene igen, hvorimod betaling med Visa/
Dankort taber du alle pengene, hvis du ikke har konkursforsikring

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-05-11 07:11

"Hvis Cimber lukker".

Du har valgt en dårlig og misvisende overskrift.

Fra : Preben

Dato : 30-05-11 07:18

Den 29.05.2011 kl. 22:41 skrev Jet <jetrotte@gmail.com>:

> [...]
> der mulighed for at få pengene igen, hvorimod betaling med Visa/
> Dankort taber du alle pengene, hvis du ikke har konkursforsikring

Du vrøvler vist, ikke sandt?
Man skal vel ikke både betale med Mastercard og tegne konkursforsikring.
En af delene er vel nok?
Hvis man har tegnet en konkursforsikring, er det ligegyldigt hvordan
betalingen er foregået.

--
mvh/Preben

Fra : Peter T.

Dato : 30-05-11 09:18

Den 29-05-2011 22:41, Jet skrev:

> [...]
> der mulighed for at få pengene igen, hvorimod betaling med Visa/
> Dankort taber du alle pengene, hvis du ikke har konkursforsikring

Ro på nu. Skriverierne i aviserne er overdrevne og modarbejder Cimber
ufortjent meget (jeg sender lige en afsikret håndgranat til Max
Stougaard fra JP, der skrev 1-2 negative artikler om Cimber ca. hver
anden dag over en lang periode, da han var mest liderlig).

I modsætning til det hedengangne Sterling er Cimber et yderst
velrenommeret firma med mange fornuftige forbindelser i flybranchen. De
har blot været allerhelvedes uheldige på mange fronter, så jeg er ret
sikker på, at de nok skal overleve i en eller anden form. Om ikke andet
er jeg temmelig overbevist om, at andre flyselskaber nok skal tage sig
af passagerer, der evt. kommer i klemme. Dertil har Cimber en overflod
af goodwill og credits hos både konkurrenter og ansatte i branchen.

Ps. Jeg arbejder ikke for Cimber, men for en konkurrent. :)

--
Peter T.