RIP Harding
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-05-11 18:46

Thomas Harding, der i år kørte for Vallø RacingT/Team Skjern MC er i dag
omkommet under løb på Padborg park., efter at have ramt autoværnet.

Det er ikke første gang at autoværnet på Padborg park at taget et liv.

Tankerne går til familien, og teamet.

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-05-11 19:36

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> [...]
> autoværnet.
>
> Det er ikke første gang at autoværnet på Padborg park at taget et liv.

R.I.P Thomas. Jeg er dog ikke sikker på at det er Padborg udformning
som var årsag, siden Thomas blev ramt af sin egen MC efter styrtet.

Officiel meddelelse fra DMU:
http://www.dmusport.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=6591&Itemid=53

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-11 05:33

Thomas var en af de bedste danske kører, samtidig altid flink og
hjælpsom. Har været sammen med ham til efterhånden mange
banedage. Det vil aldrig blive det samme.
R.I.P. Thomas
Poul Dam