MS Windows
briani 27239
EasyBits GO ???
Fra : frank

Dato : 28-05-11 20:41

Har pludselig, for få minutter siden, automatisk fået installeret et
program - tilsyneladende fra Skype, som kalder sig "EasyBits GO". Forsøgte
at slette det i kontrolpanelet under programmer - det forsvandt fra listen
(på millisekunder!)- men er stadig på computeren !!

Er det virkelig Skype som - uden min akcept - lægger et program ned på min
computer ??

Jeg er godt nok harm ! - Jeg skal godt nok selv bestemme hvilke programmer
jeg ønsker at downloade.

Er der andre som har oplevet dette ? - og hvordan slettes programmet ??

v.h. Frank

Fra : -=JF=-

Dato : 28-05-11 21:21

Den 28/05/11 21.41, frank skrev:
> EasyBits GO
Har du overhovedet prøvet at google det?

De første mange links giver dig svaret på dine spørgsmål.

--
Mhv.
John

Fra : frank

Dato : 29-05-11 08:49

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen
> Har du overhovedet prøvet at google det?
>
> De første mange links giver dig svaret på dine spørgsmål.
>
> --
> Mhv.
> John

Selvfølgelig var det det første jeg gjorde !

Jeg forstår godt at disse grupper her skrumper ind dag for dag med sådanne
"kort for hoved svar"

Tak for ingenting.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 29-05-11 09:06

On Sun, 29 May 2011 09:48:54 +0200, "frank" <frankhan@mail.dk> wrote:

>"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

>Selvfølgelig var det det første jeg gjorde !
Første hit i google leder ellers til en opskrift til hvorledes det
fjernes.

>Jeg forstår godt at disse grupper her skrumper ind dag for dag med sådanne
>"kort for hoved svar"
Du kunne jo havde skrevet at du havde Googlet på emnet, men at svaret
ikke hjalp dig. Ja du kunne jo også selv have beskrevet hvilke ting du
havde forsøgt som så ikke virkede ud over at du havde afinstalleret
programmet.

Og så afhænger kvaliteten jo oftes af det spørgsmål der stilles og
hvor meget man nu selv har prøvet for at løse problemet, dvs. gives
der det indtryk at man selv stort set intet har gjort, ja så er svaret
ofte "Google det".

Hvis du havde læst på googles hits, ville du opdage at man jo
tilsyneladende spørges om man vil installerer denne SW, nogle giver så
udtryk for at den installeres selvom man trykker "nej tak" (Det er dog
svært at forstå at Skype skulle falde for at benytte den slags tricks
?)

I er mange med den mening ifgl. Google.

>Er der andre som har oplevet dette ?
Ja ifgl. Google.

Fortælles også via de hits Google kommer med.
Noget med at slette det formastelige sw inden det starter op, eller
lukke for skype (evt. via taskmanageren) og så slette.

/Hans

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 29-05-11 09:08

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forstår godt at disse grupper her skrumper ind dag for dag med sådanne
> "kort for hoved svar"
>
> Tak for ingenting.

Jeg forstår dig, men bestemt også det du kalder "kort for hoved svar".

Jeg er med i andre diskussionsgrupper, hvor de samme spørgsmål bliver
stillet gang på gang; og hvor der spørges om ting, der var hurtigere at
finde via Google end at skrive spørgsmålet her.

I disse grupper er jeg simpelthen holdt op med at svare ud fra den
betragtning, at spørgeren selv må gøre en indsats, f.eks. via Google eller
se efter tidligere lignende spørgsmål. Det er jo trods alt spørgeren, der
vil have noget at vide.

/Jørgen