MS Windows
briani 27239
Proslinjen er for tyk
Fra : Jørgen

Dato : 27-05-11 15:18

Min proceslinie har dobbelt eller trtedobbelt tykkelse. På urets plads til
højre er der nu både ur, ugedag og dato

Jeg kan stadig trække den op et trin ad gangen og helt ned til nul, men jeg
kan ikke gøre den så smal som tidligere, så vi kun har uret til højre.

Had har jeg trykket på?

Jørgen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-05-11 15:34

Fri, 27 May 2011 16:17:54 +0200 skrev Jørgen:

> [...]
>kan ikke gøre den så smal som tidligere, så vi kun har uret til højre.

Det er mystifistisk.

Prøv at trække den til overkanten eller over i højre side af skærmen
og forsøg at ændre tykkelsen/bredden der og træk den så tilbage til
bunden og prøv igen. Måske skal den bare have lidt massage
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Jørgen

Dato : 28-05-11 15:23

God ide. Men det har jeg prøvet.
Det hjalp mig ikke.
VH Jørgen

Fra : ehn

Dato : 27-05-11 15:56

On Fri, 27 May 2011 16:17:54 +0200, "Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>kan ikke gøre den så smal som tidligere, så vi kun har uret til højre.

Dette lille program kan hjælpe dig, hvis du bruger WindowsXP
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

ehn

Fra : Jørgen

Dato : 28-05-11 07:32

Ja. Det er Win XP
Jeg har fun det frem til linien "Restore to default", men den virker ikke.
Lad mig bruge lidt mere tid på det, og se
w, det vil lykkes mig.
Foreløbig tak
Jørgen

************

Fra : Rado

Dato : 28-05-11 17:42

On Fri, 27 May 2011 16:17:54 +0200, "Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:

Se her - årsag og løsning:

http://miscfiles.net//temp/0001/taskbar

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Jørgen

Dato : 29-05-11 07:42

Hvad er det?`
Det ligner en film. Jeg ser kun en streg, der kører fra venstre til højre på
25 sek.
Andet ser jeg ikkee.
Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 29-05-11 08:30

Jørgen skrev:

>Det ligner en film. Jeg ser kun en streg, der kører fra venstre til højre på
>25 sek.
>Andet ser jeg ikkee.

Så har du jo flere problemer
Der vises en film, som beskriver hvor problemet er og hvordan det
rettes.

Hilsen emj

Fra : Dr.Xerox

Dato : 29-05-11 09:54

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvad er det?`
> Det ligner en film. Jeg ser kun en streg, der kører fra venstre til højre
> [...]

Opdater din flash player og din shockwave player

http://get.adobe.com/shockwave/

http://get.adobe.com/flashplayer/

Vh. Poul

Fra : emjeppesen

Dato : 29-05-11 10:42

Dr.Xerox skrev:

> [...]

Og lås efterfølgende din proceslinje.

Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 29-05-11 11:41

On Sun, 29 May 2011 08:41:36 +0200, "Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:

>Hvad er det?`
>Det ligner en film. Jeg ser kun en streg, der kører fra venstre til højre på
>25 sek.

Her er en wmv udgave:

http://miscfiles.net//temp/0001/taskbar_wmv