Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Lightroom 3.4.1 frigivet
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 27-05-11 02:50

On Friday, May 27, 2011 9:42:15 AM UTC+2, Soeren Friberg wrote:

> Ja

Ok, så må jeg heller få bestilt en. Er der kendskab til nogen særlige LR3 tilbud for tiden (bortset fra sambkøb med CS5)?

mvh Lars

Fra : Soeren Friberg

Dato : 27-05-11 10:19

Den 27-05-2011 10:49, Lars Rasmussen skrev:

> Ok, så må jeg heller få bestilt en. Er der kendskab til nogen særlige LR3 tilbud for tiden (bortset fra sambkøb med CS5)?
>
> mvh Lars
Studerende kan jo købe til 20%, men så kan programmet ikke opgraderes
eller anvendes professionelt. Ellers er LR IMO ikke urimeligt prissat
mulighederne taget i betragtning. (hvad giver ikke lige glatvæk ud på
hardware-delene )

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk - http://sfriberg.smugmug.com