Firefox 4 > kan man ikke ??
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 26-05-11 20:17

Kan man ikke få FF4 til at, gemme de faneblade man har gjort til
"programfaneblade" sådan så FF4 starter med dem åbne ??

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-11 20:38

Brian Vestergaard skrev:

> Kan man ikke få FF4 til at, gemme de faneblade man har gjort til
> "programfaneblade" sådan så FF4 starter med dem åbne ??

Jo.

Options - General - When Firefox starts:
   Show my windows and tabs from last time.

--
Bertel

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 27-05-11 06:35

Bertel Lund Hansen kom med følgende:

> Jo.
>
> Options - General - When Firefox starts:
>    Show my windows and tabs from last time.

Det er hele sidste session den så starter med, jeg ønsker kun at starte
med "programfaneblade" og et tomt faneblad

Fra : Michael Haase

Dato : 27-05-11 06:49

Brian Vestergaard skrev dette den 27-05-2011 07:35:
> Bertel Lund Hansen kom med følgende:

> Det er hele sidste session den så starter med, jeg ønsker kun at starte
> med "programfaneblade" og et tomt faneblad

Måske dette kan bruges:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/How%20to%20set%20the%20home%20page#w_set-more-than-one-website-as-your-home-page

--
Michael Haase

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 27-05-11 07:01

Michael Haase formulerede spørgsmålet:

> Måske dette kan bruges:
> http://support.mozilla.com/en-US/kb/How%20to%20set%20the%20home%20page#w_set-more-than-one-website-as-your-home-page

Absolut bedste løsning pt. ville dog gerne have den til at huske dem
som "programfaneblade" som er et meget smalt faneblad

Men ind til videre, er den du kom med ok, tak for hjælpen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-05-11 21:44

Brian Vestergaard skrev den 27-05-2011:

> Absolut bedste løsning pt. ville dog gerne have den til at huske dem som
> "programfaneblade" som er et meget smalt faneblad
Jeg havde ikke opdaget "programfaneblade".

Åbn de 2 sider og lav dem til "programfaneblade", samt åbn et tomt
faneblad.
Gå i indstillinger, Overordnet,
"når Firefox starter:" "Vis min startside"
"Startside:" "about:blank"

Så virker det her.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-05-11 11:30

Jørgen Nielsen har bragt dette til verden:

> [...]
> Gå i indstillinger, Overordnet,
> "når Firefox starter:" "Vis min startside"

Hos mig laver FF4 dem tilbage til alm. faneblade ved genstart af FF4
:o/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-05-11 18:52

Brian Vestergaard skrev den 28-05-2011:

> Hos mig laver FF4 dem tilbage til alm. faneblade ved genstart af FF4

Jeg bruger FF 4.0.1
Computere er lunefulde... det er nogen gange forunderligt at det kan
give de forskelle i virkning.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Jens Jensen

Dato : 27-05-11 16:40

Brian Vestergaard skrev den 27-05-2011 07:35:
> Det er hele sidste session den så starter med, jeg ønsker kun at starte
> med "programfaneblade" og et tomt faneblad

Måske virker denne udvidelse, selvom den ikke er færdig endnu:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/app-tab-initializer/

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-05-11 11:31

Efter mange tanker skrev Jens Jensen:

> Måske virker denne udvidelse, selvom den ikke er færdig endnu:
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/app-tab-initializer/

Sådan der, den er lige i skabet, tusind tak og god weekend