Helbred og Global politik 26-05-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-11 14:03

Lykkedes, at fjerne noget modbydeligt fra halsrør/bihule
lige da jeg vågnede op, fra at have sovet et par timer!(kvante
mekanik)

Her en del timer senere, lægger jeg mærke til at jeg er uklar og
uvågen,
næsten som om at jeg har kuldioxid i blodet, det er ikke noget der
kan
opnås via cigaret rygning!

Det var så slemt at jeg på et tidspunkt her for en del minutter siden,
var på ca. 20 procent af min IK, sammen ignet med før EMDR i1998!

Min Brainstem og Underbevidsthed er begyndt at lægge op til at bedøve
jer
allesammen, det er noget med at være et tortur offer!

Desuden er det også en del af "Gør det der er bedst for Karsten
Bjørnholt"
Som jeg mistænker i at gøre problemet til at begynde med!

(Det er simpelthen ikke til hans fordel, at jeg er vågen og klar i
hovedet,
når jeg fortæller om hans forædderi og andre forbrydelser!

Desuden mister jeg lysten til at tale med folk hvis jeg ikke er vågen
og klar i hovedet!
Jeg indtager intet bedøvende udover at jeg ryger nogle cigaretter!

Jeg drikker altid vand på flaske, og køber som regel ind til et måltid
af gangen!
(mit alarm system er stadigvæk saboteret på en måde som kun
professionelle kan,
softwaren er simpelthen lavet om)

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen som er

/Allah(Den største tyr i universet med sine horn snurret rundt om sig
selv,
25 April 1973 - Tyrens stjernetegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-11 14:06

On 26 Maj, 22:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> /Allah(Den største tyr i universet med sine horn snurret rundt om sig
> selv, 25 April 1973 - Tyrens stjernetegn)

Linje ombrydnings sabotage, ser det ud som!
(Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt)

Nå men jeg har altid hadet at være bedøvet, derfor min aversion mod
alkohol!
(det er først i de foregående fire måneder, at jeg har haft indtaget
en del Ginseng Tonikum)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-11 14:11

On 26 Maj, 22:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> alkohol!
> (det er først i de foregående fire måneder, at jeg har haft indtaget

Grunden til at jeg nævner, at jeg fjerner noget fra Bihule og Halsrør,
er fordi det er første gang jeg har gjort noget selvisk der ikke er:
"Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"

Det har højst sandsynligt været noget indsat i min Bihule!

Så længe min brainstem og underbevidsthed, ved der kan gøres noget
positivt
af den slags uden represalier fra programmering der sender smerte
til brainstem og limbic system, bliver det nemmere næste gang!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-11 14:28

On 26 Maj, 22:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Så længe min brainstem og underbevidsthed, ved der kan gøres noget
> positivt af den slags uden represalier fra programmering der sender smerte

http://www.nytimes.com/interactive/2011/03/11/world/asia/maps-of-earthquake-and-tsunami-damage-in-japan.html

Der er noget mere om Japan og Send A i(Sendai) og Fuck us him
A(Fukushima)
Og hvis de påstår det, var en dårlig kok, så lyver de!
Det var med fuldt overlæg, de brugte vodoo fisken Blowfish/Tetrado
toxin!

New Orleans/Haiti

Jeg vil ikke torteres af jer!

Og der skal ikke gøres levende døde, hvis brainstem sidder desperat og
skriger ,
og forsøger at øge sandsynligheden for at det grimme går væk, fordi
den nemmeste
måde er altid at mnipulere individuelle atomer i mine Neurons og Glia
celler!
Som aktivere Bjørnholts Tortur EMDR der ligger i hukommelsen!

Jeg gør jer ihjel per automatik! Jeg tæniker ikke engang over det!
Og når i dør så kommer i direkte i det kvante mekaniske mareridt!

Og jeg kommer ikke i!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-11 14:30

> [...]
>
> Så længe min brainstem og underbevidsthed, ved der kan gøres noget
> positivt af den slags uden represalier fra programmering der sender smerte

Noget mere linje ombrydnings sabotage(er det grimt for mig er det
grimt for jer!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-11 14:32

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-11 01:05

On 26 Maj, 22:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jeg har opdaget at der er en nylig udbrudt sindsygedom nogle
steder på planeten!

Der består i at nogle tror og påstår at der nogensinde har eksisteret
en kvinde(eller en mand) i menneskeheden, der er istand til at
manipulere og dermed
bestemme over mig mens jeg er vågen!

Det gælder både før og efter Emdr uvågenhed!
(nu er jeg så stadigvæk ikke helt vågen,
men vågen nok til det ikke kan lade sig gøre)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-11 01:17

On 27 Maj, 09:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det gælder både før og efter Emdr uvågenhed!
> (nu er jeg så stadigvæk ikke helt vågen,
> men vågen nok til det ikke kan lade sig gøre)

Den samme sindsygedom indebære også, at der findes
nogen der har den ide, at hvis jeg mistænker at nogen
er istand til det, så får det mig ikke til at aflive mig selv!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-11 01:35

On 27 Maj, 09:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Den samme sindsygedom indebære også, at der findes
> nogen der har den ide, at hvis jeg mistænker at nogen
> er istand til det, så får det mig ikke til at aflive mig selv!
>
> /Allah

Jeg må gerne i må ikke!
Der er et par indllæg skrevet den 27 maj
trods Headeren/Overskriften

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-11 04:30

On 27 Maj, 09:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg må gerne i må ikke!
> Der er et par indllæg skrevet den 27 maj
> trods Headeren/Overskriften
>
> /Allah

Kors jeg har lige husket, at i 2010,
Var der faktisk en 2 måneder eller deromkring
hvor jeg drak en del rødvin, det skulle jo være sundt!

Noget med flavonider, smagen bryder jeg mig stadigvæk
ikke om!

Desuden så det med at brokke sig over folk der drikker
alkohol og altid være så rasende over det(noget med opvækst)
uden at have prøvet det(udover da jeg var ung, og til en fest, men
det var mest for ikke at stå udenfor) gider jeg ikke at
blive beskyldt for!

Jeg syntes stadigvæk det er en meget dårlig ide at drikke alkohol!
Og flavonider kan folk fåind på andre måder!

/Allah