MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse er forsvundet efter inst~
Fra : Hans Erik

Dato : 26-05-11 20:31

Hej i gruppen

Jeg har lige installeret en opdateret version af Norton 360 på min søns
computer. I den forbindelse skulle den gamle Norton afinstalleres.

Efter afinstalleringen kunne Norton ikke genstarte, vi har "tilsyneladende"
mistet en del programmer og også DVD-drevet samt systemgendannelse. Hvad gør
vi så?

Med venlig hilsen

Hans Erik Jensen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 26-05-11 21:29

Den 26-05-2011 21:30, Hans Erik skrev:

> [...]
>
> Efter afinstalleringen kunne Norton ikke genstarte, vi har
> "tilsyneladende" mistet en del programmer og også DVD-drevet samt
Jeg ve d ikke hvad "vi" gør. - Jeg kunne finde på at ominstallere det hele.
Uden Norton forstås! - ham har jeg undgået i mange år nu.

//finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-11 23:30

Cykelsmeden skrev:

> Jeg ve d ikke hvad "vi" gør. - Jeg kunne finde på at ominstallere det hele.
> Uden Norton forstås! - ham har jeg undgået i mange år nu.

Norton har givet mange problemer - og det *fylder*.

--
Bertel

Fra : Dr.Xerox

Dato : 27-05-11 08:52

"Hans Erik" <hanserik@kastbort.post9.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Efter afinstalleringen kunne Norton ikke genstarte, vi har
> "tilsyneladende" mistet en del programmer og også DVD-drevet samt

Kør gendanne i safe mode, hvis du ikke kan komme ind i Windows.
Tryk på "F8"-tasten, når computeren starter. Vælg "Safe Mode-Kun
kommandoprompt.
" Type "C:" på kommando vinduet. Skriv "systemroot% \ system32 \ restore \
rstrui. Exe."
Vælg et gendannelsespunkt. (håber der er et) hvis de er væk, så tag en
Tudekiks og tør dine Øjne.

Vh. Poul

Fra : Hans Erik

Dato : 29-05-11 13:11

Jeg havde en længerevarende chat-session med Norton med en edb-kyndig
person. På trods af alle vores anstrengelser måtte vi finde Windows cd-en
frem og geninstallere det hele. Godt at vi har backup.

mvh

Hans Erik