Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Japan katatrofens følger
Fra : Hans Kruse

Dato : 26-05-11 15:17

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-05-11 15:19

On 2011-05-26 16:16:35 +0200, Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> said:

> http://www.pdnonline.com/pdn/gear/Photographers-Face-C-2936.shtml
>
> Som det kunne forventes for de mest efterspurgte kameraer.

Jeg må have skiftet mit keyboard :) Der skulle have stået "Japan
katastrofens følger"

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-05-11 16:26

Den 26-05-2011 16:16, Hans Kruse skrev:
> http://www.pdnonline.com/pdn/gear/Photographers-Face-C-2936.shtml
>
> Som det kunne forventes for de mest efterspurgte kameraer.

Ja, det er en katastrofe, også for Japan økonomi/eksport, sådan uden at
nævne de menneskelige lidelser og tab...så skide være med
kameraleverancer og andre ligegyldigheder.
Og ja, jeg er sommetider bornert

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-05-11 17:37

On 2011-05-27 17:25:43 +0200, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> said:

> Ja, det er en katastrofe, også for Japan økonomi/eksport, sådan uden at
> nævne de menneskelige lidelser og tab...så skide være med
> kameraleverancer og andre ligegyldigheder.
> Og ja, jeg er sommetider bornert

MÃ¥ske ikke helt fair, da "...In the wake of the devastating earthquake
and tsunami that killed over 10,000 people in Japan in March and
wreaked havoc in the country’s industrial north,..." og
"But this is a tragedy all around. The amount of damage in Japan is
stunning. I don't think it's a crusher of the industry but it's
certainly a huge disruption beyond the human scale and everything else."

Jeg kan ikke se et problem i at nævne konsekvenser som
leveranceproblemer og kameraer er kun en lille del af det. Jeg vil tro
vi slet ikke har set alle konsekvenser endnu, men det skal selvfølgelig
ikke lyde ufølsomt. Jeg tror ikke der er nogen af os, der kan
forestille os, hvad den tragedie har kostet af menneskelige lidelser.

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-05-11 17:57

Den 27-05-2011 18:36, Hans Kruse skrev:

> [...]
> ikke lyde ufølsomt. Jeg tror ikke der er nogen af os, der kan forestille
> os, hvad den tragedie har kostet af menneskelige lidelser.

Ja, som jeg sagde, jeg er somme tider bornert.

---
http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-05-11 18:11

Den 27-05-2011 18:57, Ole Larsen skrev:

> Ja, som jeg sagde, jeg er somme tider bornert.

Og sådan lige for at sætte tingene på plads i min virkelighed:
Man kan pisse mig i nakken med restordre på fotografisk udstyr
når årsagen er titusendedevis af menneskeliv.
Nogle ting er simpelthen for seriøst alvorlige til at man kan
brokke sig over luksusproblemer som leverancer.

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Kurd

Dato : 27-05-11 23:22

> [...]
> Nogle ting er simpelthen for seriøst alvorlige til at man kan
> brokke sig over luksusproblemer som leverancer.

Husk at pudse din glorie.

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-05-11 00:19

Den 28-05-2011 00:21, Kurd skrev:
> "Ole Larsen"<olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at pudse din glorie.

Ja, det skal jeg nok. Imo er det dog mere et spml om empati end om
glorie, men hvad ved du om det...

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-05-11 06:01

Den 28-05-2011 01:19, Ole Larsen skrev:

> Ja, det skal jeg nok. Imo er det dog mere et spml om empati end om
> glorie, men hvad ved du om det...

Nu er ord jo mange ting - nogle/mange/de fleste gange udtrykker ordene
blot nogle tomme tønder, der buldrer.

Det eneste interessante er, hvorledes vi med vores evner og erfaringer
hjælper andre i nød og måske med samme problemer. Handlingerne tæller og
ikke (tomme) ord..

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk - http://sfriberg.smugmug.com

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-05-11 06:15

Den 28-05-2011 07:01, Soeren Friberg skrev:
> nogle/mange/de fleste gange udtrykker ordene blot nogle tomme tønder,
> der buldrer

Hvorfor skriver jeg det i en fotogruppe på vej til et godt bryllup?
Det ved kun tønderne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-05-11 16:25

Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
4de03175$0$302$14726298@news.sunsite.dk:

> Ja, det skal jeg nok. Imo er det dog mere et spml om empati end om
> glorie, men hvad ved du om det...

Du er nu i din helt egen klasse, Ole Larsen. Du har rigtigt mange dårlige
egenskaber, men alligevel overrasker du og afslører endnu én. Hvor går din
grænse egentlig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-06-11 21:36

Den 29-05-2011 17:25, Jens Bruun skrev:

> Du er nu i din helt egen klasse, Ole Larsen. Du har rigtigt mange dårlige
> egenskaber, men alligevel overrasker du og afslører endnu én. Hvor går din
> grænse egentlig?

Over din

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-11 22:20

Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
4de6a2b6$0$315$14726298@news.sunsite.dk:

> Over din

Fedest. Så er du jo "home free", og kan fuldt ud nyde at være et "empatisk
menneske".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 27-05-11 18:04

Hej Hans

> selvfølgelig ikke lyde ufølsomt. Jeg tror ikke der er nogen af os,
> der kan forestille os, hvad den tragedie har kostet af menneskelige
> lidelser.

Og tro mig, der er mange der kommer til at spinde guld på det.

Max