MS Windows
briani 27239
Win 7: Kalender-gadget viser ikke dato
Fra : Martin Ploug

Dato : 26-05-11 14:21

Hej

Jeg bruger Windows 7 og har tilføjet den medfølgende kalender-gadget.
Det har fungeret fint indtil i dag, hvor datoen så pludseligt ikke
bliver vist.

Jeg har efterfølgende tilføjet endnu en gadget (ikke en af Windows').
Kan der mon opstå konflikter imellem disse.
Måske skal jeg bare genstarte PC'en?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Kurd

Dato : 26-05-11 17:33

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har efterfølgende tilføjet endnu en gadget (ikke en af Windows').
> Kan der mon opstå konflikter imellem disse.

Ved du, hvordan du genstarter din pc? Skriv, hvis du skal have hjælp. Så
skal der nok være en venlig person, der vil fortælle dig, hvordan du gør.

Fra : Martin Ploug

Dato : 27-05-11 15:37

Kurd wrote:
> "Martin Ploug"<mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du, hvordan du genstarter din pc? Skriv, hvis du skal have hjælp. Så
> skal der nok være en venlig person, der vil fortælle dig, hvordan du gør.

Ja ok tak, jeg ved jo udmærket, hvordan jeg genstarter PC'em
Spørgsmålet gik på, om det mon hjalp noget at genstarte den.
Det er forsøgt, og det har løst problemet.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-05-11 08:40

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Ja ok tak, jeg ved jo udmærket, hvordan jeg genstarter PC'em
> Spørgsmålet gik på, om det mon hjalp noget at genstarte den.
> Det er forsøgt, og det har løst problemet.

Jeg fik samme problem med den kalender-gadget - og flere andre har også fået
problemer med den. Det begyndte ca. midt i april i år. Det er lidt underligt
at alle får problemer
på ca. samme tid. Der bliver åbenbart sendt noget data til den, som ikke er
i orden.
Her løste en genstart problemet. Men det er ikke sikkert den virker ved
alle genstarter. Det gør den i hvert fald ikke her. Men så laver man bare en
extra genstart, så virker den igen.
ellers yderligere en genstart. Den virker ved ca. 50% af genstarterne

Hilsen Åge

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-05-11 09:35

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> bare en extra genstart, så virker den igen.
> ellers yderligere en genstart. Den virker ved ca. 50% af genstarterne

Hej Åge

Ja, det er lidt underligt, at fejlen pludseligt dukker op.
Der står noget om, hvordan man kan rette fejlen på nedenstående
side.
http://www.winhelponline.com/blog/calendar-gadget-sidebar-blank-orange-background/

Venlig hilsen
Martin