Mænd i dametøj
Fra : elskeren

Dato : 26-05-11 01:55

Hej

Hvad syntes i om mænd, som ind imellem klæder sig i dametøj?

Jeg syntes selv at det er helt ok.

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-05-11 09:11

"elskeren" <elskeren7600dk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej

Som udgangspunkt: Tak fordi du rusker lidt op i den her gruppe.

> Hvad syntes i om mænd, som ind imellem klæder sig i dametøj?
>
> Jeg syntes selv at det er helt ok.

Det kommer jo helt an på i hvilken forbindelse.
Min holdning er, at folk privat kan gøre hvad fanden de vil. Med de
sædvanlige undtagelser mht. børn og under forudsætning af at alle er enige,
osv.

Så hvis mænd får jern på af at tage dametøj på, så for min skyld ingen alarm
(jeg vil meget gerne være fri for at se på det, det er så en anden sag).

Hvis jeg kommer ned i banken for at snakke boliglån, og bankrådgiveren
(mand) sidder med kjole, øreringe, opsat hår, læbestift og stilethæle, så
vil jeg nok finde en anden bank.
Det ville jeg også gøre hvis han var klædt ud som klovn (kommer faktisk ud
på det samme, i min optik).
Med andre ord: Dér er det ikke OK.

Fra : elskeren

Dato : 31-05-11 03:32

Hej!

Jeg syntes helt ærligt, at det går lidt sløvt med svar i denne gruppe. Tag
nu lige og vågne lidt op.

Elskeren

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-05-11 08:11

> Hej!
>
> Jeg syntes helt ærligt, at det går lidt sløvt med svar i denne gruppe. Tag
> nu lige og vågne lidt op.

Helt ærligt, så tror jeg ikke gruppen bliver læst overhovedet.
Der har været så lidt aktivitet i så lang tid at den har afgået ved en
stille død.

Prøv at bruge et af de utallige fora på nettet, f.eks.
http://www.sol.dk/debat/15-sex-a-erotik, der er vist livlig aktivitet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-11 18:48

Den 26-05-2011 02:54, elskeren skrev:
> Hej
>
> Hvad syntes i om mænd, som ind imellem klæder sig i dametøj?
>
> Jeg syntes selv at det er helt ok.

ja hvorfor ikke ?

--
Mv