Re: Hvilken GPS Tracker?
Fra : Jakob_K

Dato : 25-05-11 13:20

Danske tursejlere kører i deres blad tilbud på én til båd:
http://www.dansketursejlere.dk/image/2011/blad1/510068_GPS-Tracker.pdf

Den fra Skrald-Nyborg har jeg kun hørt skidt om, såsom at den mister forbindelsen uden "udsigt" til åben himmel osv. det var dog fra én der havde prøvet at have den i sin bil.

mvh
JAKOB

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 16-06-11 21:03

Aloha...

Jeg har en Harald-Skrald model i min båd, samt min faders, den virker fint.
Kan dog være lidt længe om at fange satelitterne.
Lidt besværlig at konfigurerer med SMS'er ellers intet at klage over af
funktioner og tilbagemeldingsmuligheder.

Kommer dog ikke i nærheden af en highend tracker med sporingsservice-abo. og
andre ulovlige funktioner som affyring af haglpatronen som er monteret i
rattet eller shut-down pr. sms

Man skal selv ind på Google Earth og taste positionen og så ringe til
Lauritz, som så skal lette røven og fange tyven.

Hvad kan man forlange for 700,- + 100 om året på talekortet.

Mvh
Leon