Maxi dele
Fra : Leif

Dato : 25-05-11 20:51

Hvor fås de bedste & billigste dele til
at genopbygge nogle Maxi K?

Tante Hansen er blevet vel dyr...

/Leif

Fra : Ivar

Dato : 25-05-11 22:25

Leif skrev:

> Hvor fås de bedste & billigste dele til
> at genopbygge nogle Maxi K?

> Tante Hansen er blevet vel dyr...

Hvornår blev der sidst solgt Puch Maxi i Danmark?
Du kan vel ikke forvente discountpriser på dele til
en veteranknallert.

Ivar Magnusson

Fra : Leif

Dato : 26-05-11 15:18

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvornår blev der sidst solgt Puch Maxi i Danmark?
> Du kan vel ikke forvente discountpriser på dele til
> en veteranknallert.
>

> Ivar Magnusson

Ikke discountpriser - bare mere realistiske.

F.eks. koster en saddel 299, men fås i Tyskland til 20 eur,
en benzinhane 99kr mod 4,95 eur....

For mig er det bare ikke realistisk (økonomisk) at skulle købe
dele for 4-5kkr oven i eksisterende dele samt malingsarbejde .

Så jeg vil nok maile en oversigt / bestillingsliste til en flok
forhandlere syd for grænsen og forespørge på priser.

Alternativ sælge stumperne enkeltvis - har stel til 3 alm. K'er
med stjernefælge samt dele til 12-14 komplette motorer...
Plus alt det løse smådele ......

Havde bare håbet der stadig var nogen herhjemme, der
kunne følge med......

/Leif