Check af stelnumre - hvordan?
Fra : Leif

Dato : 25-05-11 20:50

Vil gerne have checket nogle gl. Maxi stel,
inden jeg går i gang med maling osv.

Kan man sende en liste med nr. til politiet -
et andet sted - og få dem checket?

/Leif

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-11 09:30

Leif wrote:
> Vil gerne have checket nogle gl. Maxi stel,
> inden jeg går i gang med maling osv.
>
> Kan man sende en liste med nr. til politiet -
> et andet sted - og få dem checket?
>
> /Leif

De er ikke så lette at snakke med som tidligere, smid stellene på
en trailer og vend forbi stationen så plejer de at tjekke dem af.
Tidligere kunne man blot ringe og spørge, men det er sjældent den
går længere.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Leif

Dato : 27-05-11 11:53

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> stationen så plejer de at tjekke dem af. Tidligere kunne man blot ringe og spørge, men det er

Hmm, måske derfor jeg ikke har fået svar på en fax i tirsdags...

Afventer lige et dage ind i næste uge, så må jeg forbi den
lokale nærbutik..

God weekend, Leif

Fra : Leif

Dato : 27-05-11 11:53

Fra : Steen F.

Dato : 27-05-11 23:51

Den 27-05-2011 10:29, Henning Lund skrev:
> De er ikke så lette at snakke med som tidligere, smid stellene på en
> trailer og vend forbi stationen så plejer de at tjekke dem af. Tidligere
> kunne man blot ringe og spørge, men det er sjældent den går længere.

Det gik fint hos Sydjyllands politi. Jeg fortalte dem, at jeg var ved at
købe en knallert og ville vide om den var efterlyst inden jeg købte den.
No problem.
Men hvis han har fx 5 knallerter, så kan det da godt være at de gerne
vil vide hvem de snakker med hvis de 4 skulle være efterlyst.
Jeg vil da foreslå at han ringer til dem og beder dem tjekke
stelnumrene. Vi betaler jo stadig skat for at få en vis service
Hvis de ikke vil oplyse det, så har han jo gjort hvad du kunne. Det er
jo ikke alle der har bil og trailer.

Mvh
Steen F.

Fra : Henning Lund

Dato : 29-05-11 08:50

Steen F. wrote:

> [...]
> stelnumrene. Vi betaler jo stadig skat for at få en vis service
>
> Hvis de ikke vil oplyse det, så har han jo gjort hvad du kunne.

Det er meget forskelligt fra region til region, om de er mere
tværrige her i regionen, ved jeg ikke.

Henning Lund
www.tjae.dk