Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lightroom 3.4.1 frigivet
Fra : Hans Kruse

Dato : 25-05-11 13:10

Start Lightroom og check for updates. Der er bla. support Fuji X100.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Michaelbs

Dato : 25-05-11 21:18

"Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Start Lightroom og check for updates. Der er bla. support Fuji X100.

> [...]

Takker for info.

mvh Michaelbs

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 27-05-11 01:28

Hvordan er Adobes opdaterings politik mht LightRoom når man køber den
egentlig?
Jeg har købt PSE, men der kommer stort set aldrig opdateringer, og den
næste opdatering ( = major release) fx. 8.x -> 9.x der kommer årligt,
er så igen en man skal ud og give penge for.
Så hvis man køber en LR3 nu, og der ser jo ud til at der her kommer
opdateringer jævnligt, er man så dækket ind op til en LR4 release?

mvh Lars

Fra : Soeren Friberg

Dato : 27-05-11 08:42

Den 27-05-2011 09:28, Lars Rasmussen skrev:
> Hvordan er Adobes opdaterings politik mht LightRoom når man køber den
> egentlig?
> Jeg har købt PSE, men der kommer stort set aldrig opdateringer,

Den netop frigivne ACR fungerer mig bekendt også i PSE.

og den
> næste opdatering ( = major release) fx. 8.x -> 9.x der kommer årligt,
> er så igen en man skal ud og give penge for.

Ja

> Så hvis man køber en LR3 nu, og der ser jo ud til at der her kommer
> opdateringer jævnligt, er man så dækket ind op til en LR4 release?

Ja

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk - http://sfriberg.smugmug.com

Fra : emjeppesen

Dato : 27-05-11 15:28

Lars Rasmussen skrev:

>Jeg har købt PSE, men der kommer stort set aldrig opdateringer,

Der er da kommet en 9.03.

Hilsen emj

Fra : N/A

Dato : 27-05-11 10:41

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-05-11 10:41

On 2011-05-27 10:49:58 +0200, Lars Rasmussen <lars0504@googlemail.com> said:

> ?

> Ok, så må jeg heller få bestilt en. Er der kendskab til nogen særli
> ge LR3 tilbud for tiden (bortset fra sambkøb med CS5)?

Du kan købe Lightroom billige på f.eks. Amazon.co.uk. Ellers hvis du
har mulighed for at få én til at tage en LR pakke med hjem fra USA. Du
kan derefter frit opgrade til "major" releases ved at købe online på
Adobes danske side.

Fra : Michaelbs

Dato : 27-05-11 10:59

> [...]
> mulighed for at få én til at tage en LR pakke med hjem fra USA. Du kan
> derefter frit opgrade til "major" releases ved at købe online på Adobes

B&H har et rimeligt tilbud til 199$. Slutter 4. juni.

http://www.bhphotovideo.com/c/product/720705-REG/Adobe_65081059_Photoshop_Lightroom_3_Software.html

mvh Michaelbs

Fra : Valdemar

Dato : 27-05-11 10:58

>Ok, så må jeg heller få bestilt en. Er der kendskab til nogen særlige LR3 tilbud for tiden (bortset fra sambkøb med CS5)?
>
>mvh Lars

Du kan jo altid melde dig til et gratis web-kursus ved Højskolen i Jönköping. http://www.moderskeppet.se/kurser/
Som studerende der kan du købe Lightroom og PS til studiepris.

mvh

Valdemar