Dosering af hvidløgspiller?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-05-11 09:02

Hvordan ville I dosere hvidløgspiller?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-05-11 14:19

Hans Paulin (6310), skrev:
> Hvordan ville I dosere hvidløgspiller?

Burde fremgå af pakningen, tror jeg ikke man kan sige noget fast om.

Mine får rå hvidløg i deres mad, ? fed hver 2-3 gange om ugen som jeg
bare lige grovhakker.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 25-05-11 14:20

Der skulle have stået et 1/2 (halvt) fed :))

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-05-11 10:55

On 25 Maj, 15:19, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> Der skulle have stået et 1/2 (halvt) fed  :))

Min får en fed hver dag

Kigger på pakningen; havde ikke købt den endnu før jeg spurgte

Fra : Pwh

Dato : 25-05-11 18:01

Hans Paulin (6310), skrev:

> Min får en fed hver dag

Pas på ikke at overdoserer, hvidløg er giftigt for hunde i for store mængder.

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-05-11 23:01

Pwh forklarede den 25-05-2011:

> Pas på ikke at overdoserer, hvidløg er giftigt for hunde i for store mængder.

"Fed" som i "fyre en fed" ;)

Nå, okay... :)

Hans
www.zofiaoghans.dk