24-05-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 02:19

Havde en modbydelig fysisk følelse,
som om at min højre frontal lobe var fuldstændig
kvæstet, en halv time senere, egentlig tog forandringen
kun 30 sekunder, er det helt væk!

Jeg har set mennesker, og genkender de bevægelser
og ansigts udtryk, det er ren programmering(emdr)

Det er modbydeligt hvad det gør ved bevidstheden!

(jeg har aldrig haft problemer der, før emdr)

/Allah

(Alle Alfa males med Horn*, sat sammen til en, for der
har altid kun været en mig)

*Horn, frontal lobes kraftige nok til at bruge en kvante
mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en
singularitet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 10:23

On 24 Maj, 10:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> *Horn, frontal lobes kraftige nok til at bruge en kvante
> mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en

Der er stadigvæk nen del programmering,
det er min forestillingsevne, som at
Karsten BJørnholt ville bruge til at
aflede mig og få mig til at sidde mog stirre
ud af vinduet i en masse år!

Desuden er der en masse af
"du skal forestille dig din forestillingsevne
ligesom bliver hægtet af"
Og
"Du skal tro din forestillingsevne løber løbsk"

der var en del fnis og grin over det dengang,
Fordi at så skuulle jeg sidde og fortælle om det!

Samtidig med at jeg fortæller om BJørnholts
Forædderi og et mord!

Planen har så været bare at gøre grin med mig,
Og så bare påstå at jeg har løbsk forestillingsevne!
Som jeg så selv har fortalt!

/Allah