Hvilken GPS Tracker?
Fra : Preben

Dato : 23-05-11 14:47

Jeg overvejer en GPS tracker til min båd, men markedet er næsten
uoverskueligt.
Hvad kan anbefales til en båd?
Jeg har forestillet mig en tracker, som sender en SMS med koordinater,
hvis båden fjernes fra sin plads

--
mvh/Preben

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 23-05-11 08:49

Prøv at spørge dit forsikringsselskab om hvad de anbefaler af
forsikringsgodkendte enheder.
Alternativet er de billige hos Aldi eller Harald Nyborg.

Mvh/Harding

Fra : Trine Søe

Dato : 24-05-11 04:30

Hej Preben

Sejlnet.dk bragte en artikel om emnet sidste år i maj -
http://www.sejlnet.dk/artikler/tyverisikring-og-gps-tracker-til-din-b%C3%A5d

Det er godt den lidt dyrere ende, men du kan være sikker på, at du får
besked, hvis din båd flytter sig.

Jeg vil dog kontakte Stig Fra Dansk Alarm Sikring og spørge om et godt
tilbud.

Held og lykke

Mvh

Trine Søe

Fra : Preben

Dato : 25-05-11 12:22

Den 24.05.2011 kl. 12:29 skrev Trine Søe <trinesoe@gmail.com>:

> [...]
> besked, hvis din båd flytter sig.
>
> Jeg vil dog kontakte Stig Fra Dansk Alarm Sikring og spørge om et godt

Helt billig er den jo ikke, men i betragtning af hvad båden koster, er det
jo alligevel ok
Tak for linket.

--
mvh/Preben