22-05-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-05-11 00:15

Der er noget programmering!

Det er selvtillid og selvsikkerhed, der bliver
kørt en del på!(Det er Karsten BJørnholts EMDR)

Det er et forsøg på at gøre mig fjendtlig
indstillet overfor folk af en anden etnisk
oprindelse end Nord Europæisk!

Lagde lige mærke til det! Der er ingen tvivl,
Det er som om jeg bliver forsøgt gjort til en skræmt
gammel mand!

En følelse jeg hader!

Jeg er 38 år gammel, har været igennnem ting
ingen andre har prøvet!

Det burde være ret nemt at fjerne!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-05-11 01:37

On 22 Maj, 08:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> gammel mand!
>
> En følelse jeg hader!
>
> Jeg er 38 år gammel, har været igennnem ting

Det er ikke lykkedes at gøre mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(Heldigvis)

Det er i et vist omfang lykkedes at fremstille
mig som en bindegal vanvittig, men ikke som en
løgnhals!

De ting jeg har gjort via Quantum Entangelment,
(Skeløjede Mennesker,Regnvejr,Jordskælv)
har modvirket "bindegal vanvittig løgnhals" ,mine naboer, anser mig
ikke for at være en sindsyg,ihvertfald ikke dem jeg har talt med!
(nogen af dem ved jeg har været presset af
programmering)

Der har været optræk til en tilsvinings kampagne
fra Bjørnholt og DF, men de fleste af dem der er brugt er åbenbart
kendt som løgnhalse!

Bjørnholt og DF har henholdsvis alt og en del at
miste ved at jeg ikke fremstår som en
bindegal vanvittig løgnhals!

Og når jeg er programmeret til at:
"gør det der er bedst for Karsten BJørnholt"

samtidig med at jeg blev forsøgt først hypnotiseret
derefter programmeret!
(smerte signaler til brainstem og limbicsystem i kombination med emdr)

Til at stemme DF
(hvilket er forædderi i et Demokrati,angreb på landets regeringsform
og femte kolonne virksomhed)

Min fornemmelse er samtidig at Bjørnholt og
Dj Ævl ville vise at det kunne gøres ved
hvemsomhelst!

Jeg ved at ordet prøveballon blev brugt
(Men sammenhængen det blev brugt i er gemt
i hukommelsen, men at udvælge en 25-27
årig ung mand der fysisk kan forsvare sig,
er intelligent og ikke straffet for nogen forbrydelse!
(det er jeg stadigvæk ikke)

tyder på det!

Samtidig så har de forventet at kunne
"selvmyrde mig,hvis det blev nødvendigt"
uden problemer!

Det blev så forsøgt næsten med det samme
bagefter, det har været i 1999!
(der er ingen forbindelse med da jeg var på
kjellerup sygehus i 1997 eller også var det i 1996,
udover at der blev aftalt at det kunne bruges
som en undskyldning og at de kunne slippe afsted med hvadsomhelst, det
var i Humlehaven 27 hvor
jeg boede på det tidspunkt!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-05-11 01:41

On 22 Maj, 09:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> udover at der blev aftalt at det kunne bruges
> som en undskyldning og at de kunne slippe
> afsted med hvadsomhelst, det var i Humlehaven 27

Linjeombbrydningen var gjort i min
ende af forbindelsen for en gang skyld!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-05-11 02:06

On 22 Maj, 09:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Linjeombbrydningen var gjort i min
> ende af forbindelsen for en gang skyld!
>
> /Allah

Her er der nogle mellemrum" " i selv kan sætte ind i,
hvemsomhelst!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-05-11 10:14

On 22 Maj, 10:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Her er der nogle mellemrum"    "  i selv kan sætte ind i,
> hvemsomhelst!
>
> /Allah

Så nu er min personlighed tilbage til næsten mig selv!
Efter at have været:
"voldelig slagsbror/havnearbejder/blikkenslager"
krydsning et stykke tid!

Det føles som om der er sat en bremse på, det er ekstremt modbydeligt!

Det er hele fundamentet for personlighed og personligheden selv der
bliver lavet om!

alt ovenpå viljen til at formere sig og viljen til at leve
men neden under bevidsthed!

Og nu er den næsten drejet over i overvægtig
homoseksuel

Det er:
(du kan være hvad du har lyst til,bare ikke
dig selv)

Det hele er emdr!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-05-11 10:25

On 22 Maj, 18:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> homoseksuel
>
> Det er:
> (du kan være hvad du har lyst til,bare ikke

Det er blevet en nødløsning for min underbevidsthed,
det er ikke en god ide, men
"du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"
retter op, inden der bliver rørt ved sex lyst!
Sådan ca. 30 sekunder før jeg overvejer at åbne halsen
med en kniv, hvilket er væsentligt mere behageligt
end tidligere, da jeg altid nåede at rejse mig op først!

Jeg tror bare den køre på rutinen!

/Allah