Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lightroom: Kan man sammenføje 2 kataloger
Fra : Ole Larsen

Dato : 21-05-11 19:53

så man bevarer alle data/justeringer fra de 2 kataloger (på samme HDD) i
det nye?

PFT

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-05-11 20:15

On 2011-05-21 20:53:01 +0200, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> said:

> så man bevarer alle data/justeringer fra de 2 kataloger (på samme HDD)
> i det nye?

Ja, det kan man. Man skal blot importere det andet katalog i det første
'as catalog'. Hvis det skal være helt sikkert så skal man først
eksportere det andet katalog 'as catalog' før man importerer 'as
catalog' i det første. Jeg har ikke lavet det forsøg. Så lav en backup
før du prøver.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-05-11 20:34

On 21-05-2011 21:14, Hans Kruse wrote:

> [...]
> eksportere det andet katalog 'as catalog' før man importerer 'as
> catalog' i det første. Jeg har ikke lavet det forsøg. Så lav en backup

Det skal prøves - tak for det