Helbred 21-05-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 04:17

Er vågnet en del mere op,

Har fået fat på en del programmering,
det er især, har indtaget Ginseng Tonikum!

Men har indtaget Ginseng før, så det er ren
programmering
"du skal være en Nazist,Perverser,Alkoholiker
og Pillemisbruger"

Det er en forsøg på at belønne mig for mit alkohol indtag!

Jeg har aldrig haft et Alkohol problem, og mit indtag
af det ligger så langt under gennemsnittet at det
i de flestes øjne er ikke eksisterende!

Pille misbrugs delen som jeg næsten øjeblikkelig
skiftede over på c-vitaminer er blevet hægtet
fast der med hjælp fra efi og deres c-vitaminer
i folie, og en bemærkning fra DJ Ævl under programmeringen, om ting i
folie: "knitre knitre detkan vi li"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 04:33

On 21 Maj, 12:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> fast der med hjælp fra efi og deres c-vitaminer
> i folie, og en bemærkning fra DJ Ævl under programmeringen, om ting i

Nu er det bare med at finde ud af hvem der er blevet
spillet ud mod mig mens jeg har været uvågen af
Karsten BJørnholt og resten af hans gruppe af vanvittige
foræddere der syntes at de gerne må programmere
vælgerne i et Demokrati til at stemme på et bestemt
politisk parti med emdr/hypnose, nu er det jo efterhånden
13år siden, men det er stadigvæk angreb på landets regerringsform
og femte kolonne virksomhed!

Min egen hjerne har haft travlt med at gøre mig
upoppulær nogen steder for Karsten Bjørnholt
"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

Især efter jeg prøvede at få tv2news til at betale licens
for at undgå a blive til orgasme kanalen, efter jeg havde
gjort dem skeløjede!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 05:20

On 21 Maj, 12:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Især efter jeg prøvede at få tv2news til at betale licens
> for at undgå a blive til orgasme kanalen, efter jeg havde

"Gør alting på en måde der er grim for dig selv"
"Straf dig selv for det du har gjort"
"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv"

er også ved at være lavet om til
"beløn dig selv for det du har gjort"
min underbevidsthed kender efterhånden,
copy&paste (kopier,klip,indsæt) da det er så meget
i brug i nyhedsgrupperne og egentlig alting der
foregår på en computer!

Især når indlæg gøres overskuelige på nntp,
eller i en hexeditor, og den ved ihvertfald at
det kun er mig der må ellers er hexeri forbudt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 05:28

On 21 Maj, 13:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Især når indlæg gøres overskuelige på nntp,
> eller i en hexeditor, og den ved ihvertfald at
> det kun er mig der må ellers er hexeri forbudt!

Der er også "du er skyld i alting" ,"alting er din skyld"
"der skal altid være mindst en fejl"

er under samme behandling, den sidste af dem
til "der må ikke/skal ikke være nogle fejl"

/Allah