Andet multimedie
bentjuul 3670
Quark mangler Helvetica
Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-05-11 09:32

Når jeg åbner et eksisterende dokument i Quark 9 mangler Helvetica og
Times. Hvis jeg forsøger at installere helvetica.otf siger den, at
fonten allerede er installeret. hvis jeg forsøger at slette Helvetica
blandt de installerede skrifter, får jeg at vide, at det kan jeg ikke,
da skriften er i brug. Der er ingen aktive programmer, så det må være
Windows 7 selv der bruger den, eller hvad?

Hvis det er OpenType der er installeret, er det vel det Quark bruger,
eller hvad? Jeg har også en lang stribe Helvetica som Type-1 (*.pfm og
*.pfb), men ingen af dem hedder kun Helvetica. De hedder enten Inserat
eller Neue, men det er jo/vel ikke den samme skrift?

Hvad gør jeg?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Niels

Dato : 12-06-11 08:06

> Hvad gør jeg?

Skifter til en Mac.

Niels

Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-06-11 12:45

Sun, 12 Jun 2011 07:06:03 -0700 (PDT) skrev Niels:

>Skifter til en Mac.

Som sagt, så gjort. Den kommer med Budstikken på torsdag