MS Windows
briani 27239
xp promgrammer er væk
Fra : lisa

Dato : 20-05-11 12:29

hej igen. I tråden længere nede var ikonerne væk, dem har jeg fået frem ved
fra "cykelsmeden", men jeg mangler stadig genvejene til alle mine
programmer, og punkter programmer er ej at finde i stifinder, men de er på
comp.

/Erik

Fra : JeGy

Dato : 21-05-11 18:43

"lisa" <lisa1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved fra "cykelsmeden", men jeg mangler stadig genvejene til alle mine
> programmer, og punkter programmer er ej at finde i stifinder, men de er på

Hej det er det samme her...

jeg arbejder så småt på at få en ghost-backup fra feb til at virke, men jeg
har problemer med Floppy- og CD- drev, måske også efterveer....

Mvh Jens

Fra : Cykelsmeden

Dato : 22-05-11 08:01

Den 20-05-2011 13:29, lisa skrev:
> [...]
> ved fra "cykelsmeden", men jeg mangler stadig genvejene til alle mine
> programmer, og punkter programmer er ej at finde i stifinder, men de er

Jeg ville nok redde mine data over på et eksternt medie, og ominstallere
til en ren harddisk (slet partition->ny partition)

Med så voldsomt et angreb, risikerer du ikke anden end mere bøvl, ved at
forsøge at rense.

//finn

Fra : Erik

Dato : 22-05-11 13:21