MS Windows
briani 27239
Mystisk mappe
Fra : Kurt G

Dato : 20-05-11 09:30

Jeg har på mit C-drev fået en mappe, der hedder 60ab5666606e6bf924.
Den indeholder følgende filer:
hotfixexpress.inf,
master.inf,
sqlcmd.exe,
sqldiscoveryapi.dll,
sqlsetupvista.dll,
osql.exe,
hotfix.exe,
batchparser90.dll,
osql.rll,
msvcp80.dll,
msvcr80.dll.

De to sidste filer tyder jo på noteg MS, men hvad er det og kn jeg slette
det uden videre?

Mvh Kurt

Fra : Rado

Dato : 20-05-11 16:06

On Fri, 20 May 2011 10:29:47 +0200, "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net>
wrote:

> [...]
>msvcr80.dll.
>
>De to sidste filer tyder jo på noteg MS, men hvad er det og kn jeg slette

MS bruger mapper med den slags kryptiske navne til midlertidige
installationsmapper, de kan normalt slettes igen (men MS burde nu selv
rydde op etfer sig).

Ved installation af Office og lign. bliver der dog lagt nogle mapper
der bør blive der, hvis ikke man ønsker at hive installations CDen
frem hvergang en eller anden ikke-installeret feature skal
installeres. Disse mapper har "normale" navne.

Filnavnene her tyder på noget hotfix halløj, så det er nok OK at
slette dem. Evt. kan du jo omdøbe mappen og se om det er noget der
brokker sig.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-05-11 22:57

Fri, 20 May 2011 10:29:47 +0200 skrev Kurt G:

> [...]
>msvcr80.dll.
>
>De to sidste filer tyder jo på noteg MS, men hvad er det og kn jeg slette

Lyder som noget MS SQL Server 2005 med nedbrud under installering af
servicepack 3. Sikkert en midlertidig mappe med p-plads til
installationsfiler, eller backup af erstattede filer. Flyt evt.
mappen, genstart og hvis SQL Server ikke brokker sig, så smid det ud.

--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 21-05-11 07:55

"Kurt Hansen" <kurt@ugyldig.invalid> skrev i en meddelelse > --
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen
>
> Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Personen eller hestene, der ikke ryger eller drikker?
/Jørgen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-05-11 11:10

Sat, 21 May 2011 08:54:57 +0200 skrev Jørgen Sørensen:

>Personen eller hestene, der ikke ryger eller drikker?

Krikkerne ... The cricks ... les Chevaux Pru ... die Hyppenpferde ...

I disse tider kan man jo ikke byde staldpersonalet, at et øg stinker
ud af kæften af Bakkemarens Tyremix eller Harbo Classic.