Kraftig forhøjelse af Internet pris ?
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-11 17:27

Vil lige høre om andre herinde har fået denne samme prisstigning i dag

Der står på Fakturaen at det er fra
Dansk Kabel TV A/S
Roholmsvej 19
2620 Albertslund
men der har været problemer for dette firma, at meddelse os brugere
præcist hvem man skal henvende sig til, det kan nemlig også være
APLUS
Roholmsvej 19, 2620 Albertslund
Tlf. 6912 1212, Fax 6912 1213
E-mail www.aplus.dk/kontakt
Internet, Telefoni, TV - www.aplus.dk

Og ja, jeg ved godt det er "samme" firma, men det er sq da pisse irriterende
når man henvender til http://www.danskkabeltv.dk/ som der stå på regningen,
og de så siger, Nej, du skal ringe til et andet nr, til APLUS......!

Nå har andre oplevet dette fra dette firma, Jeg har lige modtaget ( kl ca
17:30 )
en E-mail Faktura fra Dansk Kabel TV A/S, med en pris forhøjelse
fra 75,- kr pr mdl. til 229,-kr pr mdl.

Gik med det samme ind på
http://www.danskkabeltv.dk/kundeservice_aplus/kontakt men deres
kundeservice er selvfølgelig lukket kl 17:00. Og i morgen er det Store
Bededag = lukket helligdag,
og man kan først kontakte dem på mandag. Smart sendt ud i dag på dette
tidspunkt.

De skriver eller i deres "Abonnementsvilkår for kunder i Dansk Kabel TV 2011
kundevilkaar.pdf"
under punkt 19:
"Væsentlige ændringer varsles dog ved fremsendelse af en skriftlig
med-delelse, eventuelt sammen
med en regning eller som tekst på betalingsoversigten fra kundens bank eller
NETS."

Jeg er ikke blevet varslet.

Mvh Kim

Fra : Thomas (TRMU)

Dato : 07-06-11 02:41

On 19 Maj, 18:26, "Kim" <1_2_3.dk> wrote:
> [...]
> med-delelse, eventuelt sammen
> med en regning eller som tekst på betalingsoversigten fra kundens bank eller

Kære Kim

Er i en ejerforening? Jeg er ved at overveje at skifte DKTV ud med en
anden udbyder i vores ejerforening

Thomas