håndfri tlf service manuel, mistet til den~
Fra : jama

Dato : 19-05-11 09:20

Må indrømme, at jeg ikke er sikker på om det er den rigtige gr.Jeg har til
mit spørgsmål, så jeg undskylder meget, hvis jeg er
kommet i den forkerte gr. har haft den i
dk.marked.privat.telefon.mobil

Motorola ME 4251-1, håndfri hjemme tlf.

Har fået denne håndfri tlf. af min søster, jeg bruger den istedet for TDC
egen fastnet tlf., min gamle håndfri gik istykker Desværre har hun ingen
manuel mere, og dem jeg fået fat på, oppe på på nettet ved at Google, er
desværre ikke til megen hjælp, da de ikke har alle de punkter i menuen med,
som der er i min menu i tlf. Så jeg har flere punkter i menuen som jeg ikke
er helt klar over, hvad betyder bla. dette prædix(Håndfri indstillinger)
"prædix til/fra, redig prædix, der er også auto svar, jeg kan heller ikke
indstille den så jeg kan se, hvem der ringer". Ville blive glad, hvis en af
Jer havde en
manuel eller måske kunne henvise til en hjemmeside, hvor den kan downloades
fra. Jeg har prøvet alt med de indstillinger der er i menuen tlf.bog og
opkaldsliste, tidsinstilling pluds Base indstilling kan jeg sagtes
indstille.
Jørgen