ManglendeDNS hos Fullrate
Fra : Per H

Dato : 18-05-11 20:56

Hej ( prøver lige igen)

Jeg får næsten dagligt nedbrud på min Zyxel router fra fullrate, og
når jeg går ind i kontrolpanelet / netværksindstillinger, står der
ofte "manglende DNS server".

Hvad er det, og kan jeg selv rette det. For det er sku da træls.

Den router jeg har, er den med trådløs samt 4 udgange.

Skæres gerne ud i pap, da jeg aldrig har fattet det helt.:-/

per

per

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-11 06:30

Per H <masu@invalid>skrev:

> [...]
>
>Hvad er det, og kan jeg selv rette det. For det er sku da træls.
>
>Den router jeg har, er den med trådløs samt 4 udgange.

hej Per..rent "røv at trutte i" har af og til hjulpet hos mig, da
jeg havde Fullrate, prøv at resette:
http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/zyxel_prestige_2602hwdia/
ellers har de da en fantastisk brugerforum, kan jeg huske
mvh. Karsten

Fra : Per H

Dato : 22-05-11 15:22

On Thu, 19 May 2011 07:30:13 +0200, Karsten <> wrote:

>hej Per..rent "røv at trutte i" har af og til hjulpet hos mig, da
>jeg havde Fullrate, prøv at resette:

Det har jeg prøvet masser af gange, nu har jeg skiftet til anden DNS,
så ser vi.

Forøvrigt et det ikke en Zyxel, men en Netgear jeg huskede forkert.
men stadig med ledninng og trådløs.

per

Fra : Mcwm

Dato : 22-05-11 22:40

Den 22-05-2011 16:21, Per H skrev:

> Det har jeg prøvet masser af gange, nu har jeg skiftet til anden DNS,
> så ser vi.
>
> Forøvrigt et det ikke en Zyxel, men en Netgear jeg huskede forkert.
> men stadig med ledninng og trådløs.

Så ville jeg kigge forbi deres forum, subsidiært ringe til supporten,
for den router har der været en del bøvl med.

Bed om at få lagt den seneste firmware på, hvis det ikke allerede er sket.

Venligst
Mcwm - som heller ikke har problemer med Fullrates DNS.