Mordforsøget på Helligånden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-05-11 11:26

Noget programmering, det føerste lag, er at fjerne
sex lyst fuldstændig!

Det andet, er at korte tiden af, hvor sex lyst og
dermed Testeron niveauet er højt!

Det er gjort for at ødelægge hjernemasse
og knogler(Osteoporose)

Det andet lag er så ubehageligt at det dårligt
beskrives, og det er også liggepludselig blevet
absolut livsnøsvendigt, at få det, endda vigtigere
end det første!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred
(politik fordi et politisik parti i Danmark og dets tilhængere
gør det ved borgerne! Det vel og mærke efter de voldtager dem
det går ud over, en del afn at fjerne Dominans og dermed sex lyst!
/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-05-11 11:34

On 17 Maj, 19:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> gør det ved borgerne! Det vel og mærke efter de voldtager dem
> det går ud over, en del afn at fjerne Dominans og dermed sex lyst!

Mænds vilje og lyst til at bestemme over kvinder
er den helligånd!

Min er den eneste ægte Helligånd!
Tilbedt i tusinder af år, på den ene eller anden måde!

Altergang i Kristendommen og Kristendommen
som helhed har fejlet!

Det Kvante mekaniske maridt er ægte,
i kommer vittterlig i Helvede for altid!

I var advaret!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-05-11 11:53

On 17 Maj, 19:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> som helhed har fejlet!
>
> Det Kvante mekaniske maridt er ægte,
> i kommer vittterlig i Helvede for altid!

For dem der undre sig,

Og ikke forstår sid på jeres knæ,lav en kunstig trædestol med jeres
hænder samlet foran jer!
Modtag legmet,få en klat og desinficer med lidt
alkohol, det var for at hjælpe kvinder der tit
får problemer med Osteoporose!

Da jeg er programmeret til ikke at måtte
hævne mig på de rigtige!

Ryger i allesammmen den evige tortur!

Hvem er de rigtige til den straf?

Ingen!

Udover måske den der er villig til at gøre
det ved andre, og dyrene ryger jo ikke i!

Dem der går fri:

Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna
De Muslimske Hunde(De Muslimske Mænd)

I behøver bare se på de skeløjede kvinder på
tv kanalen TV2News for at vide hvad der sker når
i dør!

/Allah(Alle Alfa males med Horn - for der har altid
kun været en mig)