MS Windows
briani 27239
Hvordan sletter jeg alt fra et program? 2
Fra : Vidal

Dato : 17-05-11 14:08

Jeg har et lignende problem som Mr. Mox

Jeg havde MS Office 2003 installeret på min computer. Et
eller andet gik galt med registringen og jeg besluttede
at afinstallere.

Der gik så også et eller andet galt med afinstalleringen,
jeg tror, computeren gik ned.

Nu vil jeg gerne installere programmet igen, men jeg får en
fejlmeddelelse: An Office 2003 on your computer is corrupted
and setup cannot continue. Remove or repair Office 2003 product
and run setup again.

Problemet er så, jeg ikke kan afinstallere MS words, fordi den
ikke kommer frem i Fjern Programmer.

Revo kan tilsyneladende heller ikke finde det, så hvad gør man
lige?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : caesar

Dato : 17-05-11 14:31

> [...]
> ikke kommer frem i Fjern Programmer.
>
> Revo kan tilsyneladende heller ikke finde det, så hvad gør man

Windows XP eller Windows Server 2003

Klik på Start, klik på Kør, skriv control appwiz.cpl i feltet Åbn, og tryk
derefter på Enter.
Klik for at vælge Office-systemproduktet på listen over programmer, og klik
derefter på Fjern.

Windows 7

Klik på Start, skriv programmer og funktioner i feltet Søg i alle programmer
og filer, og tryk derefter på Enter.
Vælg det produkt, der skal fjernes, på listen over installerede produkter,
og klik derefter på Fjern/rediger på linjen med tilgængelige handlinger.

MVH
caesar

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-05-11 14:35

Microsoft har et værktøj til fjernelse af Office Komponenter.
http://office.microsoft.com/en-us/office-2003-resource-kit/office-removal-wizard-HA001140177.aspx

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Mcwm

Dato : 17-05-11 14:36

Den 17-05-2011 15:07, Vidal skrev:

> [...]
> ikke kommer frem i Fjern Programmer.
>
> Revo kan tilsyneladende heller ikke finde det, så hvad gør man

http://support.microsoft.com/kb/290301

Venligst
Mcwm