Pris forsikring
Fra : Steen F.

Dato : 16-05-11 22:09

Hvad giver I for ansvar til lille knallert?
Jeg har været lidt rundt og har fået flg. priser, men hører gerne om
endnu bedre tilbud:

IF...871 kr./år
Tryg...884 (skal samle alle forsikr. hos dem)
TopDanmark...924
Gjensidige... 627 (skal samle alle forsikr. hos dem)
IDA...736
Alka...1075
Bauta/Runa...796
Danske Forsikring...740

Jeg mangler dog selskaber som FDM, Codan og Alm.Brand.

Jeg synes TopDanmarks pris er temmelig høj. Prisen hos dem er inkl.
lovpligtig ansvar + noget de kalder "ulykkesforsikring". Kan det mon
fravælges, er det klogt, og hvor meget billigere vil det blive, tror I?
Jeg har i forvejen en ulykkesforsikring hos Alka.

Mvh
Steen F.
6000 Kolding

Fra : emjeppesen

Dato : 16-05-11 22:28

Steen F. skrev:

>Hvad giver I for ansvar til lille knallert?
871 kr i Lærerstandens

Hilsen emj

Fra : Golf2

Dato : 17-05-11 17:09

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> 871 kr i Lærerstandens
>
> Hilsen emj

Jeg giver 375 hvert halvår i Tryg = 750 pr. år.

mvh
Golf2

Fra : emjeppesen

Dato : 17-05-11 21:15

Golf2 skrev:

>Jeg giver 375 hvert halvår i Tryg = 750 pr. år.

er du sikker på det? har du betalt i år?
Der er generelt kommet en stor stigning på prisen i år.

Hilsen emj

Fra : Golf2

Dato : 21-05-11 07:19

> er du sikker på det? har du betalt i år?
> Der er generelt kommet en stor stigning på prisen i år.
>
> Hilsen emj

Ja, jeg har netop købt en anden knallert, og har betalt for nylig. Jeg har
tegnet forsikringen gennem Trygs assurandør i Høng, Leif Fliasen

mvh
Golf2

Fra : scootergrisen

Dato : 25-05-11 03:53

Du kan udregne forsikrings pris hos topdanmark her :
http://www2.topdanmark.dk/privat/forsikringer/koeretoej/knallert/

Det ser ud til at koste 89 kroner ekstra med ulykkesforsikring.
Men der sikkert forskel alt efter scooterens pris og ens alder så prøv
selv.