Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedmanipuleringsprogram
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-11 12:31

Er der nogen der kender et program hvormed man på simpel vis kan lave lidt
sjov med sine venner ved at udstyre dem med forskellige frisurer og
skægtyper ?
Jeg mener engang at have læst om et sådant, men kan ikke huske hvor.
På forhånd tak for eventuelle svar.
Mvh
Jørgen

Fra : Langgaard

Dato : 16-05-11 06:56

On 16 Maj, 13:30, Jørgen <aogjgj(a)stofanet.dk> wrote:
> [...]
> skægtyper ?
> Jeg mener engang at have læst om et sådant, men kan ikke huske hvor.

Efter få sec. med Google:

http://www.funtasticface.com/

--
Langgaard

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-11 17:49

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i meddelelsen

Efter få sec. med Google:

http://www.funtasticface.com/

--
Langgaard

Tak for forslaget, som du heldigvis ikke har brugt lang tid på. Nu er iTunes
helt ukendt land for mig, og noget jeg ikke mener at have brug for. Jeg
håber på, at der dukker et forslag op til et program som umiddelbart kan
afvikles på min Windows Vista PC.
Mvh
Jørgen

Fra : Max

Dato : 16-05-11 19:56

Hej Jørgen

For det første så lad være med at svare under signaturadskilleren,
dit indlæg forsvinder nemlig når man vil svare på det så.

For det næste så prøv du at bruge bare 20 sekunder på den
hjemmeside, så vil du opdage at siden i sig selv kan det
du efterspørger.

Max

Fra : Jesper Juul

Dato : 16-05-11 19:56

Den 16-05-2011 18:48, Jørgen skrev:

> [...]
> for. Jeg håber på, at der dukker et forslag op til et program som
> umiddelbart kan afvikles på min Windows Vista PC.

Hvor pokker komme Itunes ind i billedet? Og derudover siden hvornår har
man ikke kunne køre Itunes på en Vista maskine?

Jesper

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-05-11 21:44

http://pho.to/

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-11 08:31

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> http://pho.to/

Mange tak for forslagene, nu har jeg hvad jeg behøver.
Jeg beklager meget, at jeg i første omgang ikke umiddelbart fandt ud af at
anvende Langgaards forslag og løb ud af en tangent. Max hjalp mig på
heldigvis tilbage på sporet igen.
Så mange tak for hjælpen.
Mvh
Jørgen

Fra : Langgaard

Dato : 16-05-11 14:21

On 16 Maj, 18:48, Jørgen <aogjgj(a)stofanet.dk> wrote:
> [...]
> helt ukendt land for mig, og noget jeg ikke mener at have brug for. Jeg
> håber på, at der dukker et forslag op til et program som umiddelbart kan

Jeg har da lige brugt programmet, og jo jeg har instaleret iTunes (og
er glad for det), men det startede da ikke op under brug af det
program jeg linkede til, sjovt program forøvrigt

Synd du ikke kan bruge det med dit udstyr

Så du må jo så bare finde noget andet!

--
Langgaard