Software Politik(OnTopic Sjovt nok)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-05-11 04:04

Har seriøse problemer med at installere Starcraft 2
Fra Blizzard Entertainment, var tættest på igår, men der
slog "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" til!

Og på præcis det forkerte tidspunkt da jeg skulle logge
på battlenet for at aktivere, brrugte jeg den forkerte
E-Mail adresse peternicolaysen@gmail.com istedet
for pnic@email.dk!

Jeg har været så irriteret over det, at jeg har brokket mig
over deres software i fortiden!

For at få dem til at øge kvaliteten!

Det var Starcraft1, jeg har endda gået så langt som at
kalde dem uduelige udlændinge!
(det ville passe meget dårligt på nuværende tidspunkt,
at kalde dem uduelige udlændinge,med en farvet præsiden osv.)

Starcraft 1 har aldrig fortjent at blive kaldt dårligt!
(jeg har altid omtalt det meget rosende)

Det er bedre hjernetræning end skak, lidt flere brikker
variabelt spillefelt,og flere forskellige måder at flytte rundt med
dem på!

Det har været et stort hit i Sydkorea og har haft sin egen TV-Station!

Det her er Quantum Entangelment via en singularitet og påvirkning i
fortiden!
(Ikke det samme som at påvirke i nutiden til at tv-journalister bliver
skeløjede,
og der bliver jordskælv på feks Haiti(Tetrado vanvid)

Det er ontopic i alle tre grupper jeg poster til!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-05-11 04:11

On 16 Maj, 12:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det er ontopic i alle tre grupper jeg poster til!
>
> Krydspost:dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Ihvertfald det rigtige firma at brokke sig til, det har så ikke øget
kvaliteten på "software installeren" de bruger!

Jeg har haft problemer med miscrosoft installshield for et stykke tid
siden, men det er næppe relateret!

/Allah