Manglende zoom
Fra : Per Andreasen

Dato : 15-05-11 14:35

Jeg har netop opgraderet IE 8 til IE 9, og det er jeg allerede ved at
fortryde. Jeg mangler meget den zoom-knap, der sad for neden i højre side af
browservinduet på IE 8. Jeg kan forstørre en URL v.h.a. værktøjsknappen
("tandhjulet"), hvor jeg vælger zoom, men der er ikke en tilsvarende
funktion, hvis jeg klikker på et billede og ønsker at forstørre det. Se
f.eks. her, og prøv at klikke på billedet:
http://cgi.ebay.com/DANISH-WEST-INDIES-J5-8v-Postage-Due-IMPERF-STRIP-4-/290556431596?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43a6834cec

Hvordan forstørrer jeg det?

På forhånd tak for hjælpen
Per Andreasen

Fra : Mogens

Dato : 15-05-11 15:44

Den 15-05-2011 15:35, Per Andreasen skrev:
> [...]
>

> Hvordan forstørrer jeg det?
>
> På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Den manglende zoom-knap er der stadig
Du skal bare aktivere statuslinjen fx under vis > værktøjslinjer

Mogens

Fra : Per Andreasen

Dato : 15-05-11 15:59

"Mogens" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Den manglende zoom-knap er der stadig
Du skal bare aktivere statuslinjen fx under vis > værktøjslinjer

Tak for svaret til Mogens. Nu har jeg zoom-knap på selve siden, men ikke på
et linket billede, og det er der, jeg savner det mest.
mvh Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-11 17:02

"Per Andreasen" <per.andreasen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Tak for svaret til Mogens. Nu har jeg zoom-knap på selve siden, men
> ikke på et linket billede, og det er der, jeg savner det mest.

Har du prøvet at holde CTRL nede og så scolle ved dreje på scroll-hjulet
på musen ?

Klik evt på billedet først, så den ved, hvad der skal zoomes på.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-11 17:04

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> Har du prøvet at holde CTRL nede og så scolle

Der menes selvfølgelig zoome og ikke scrolle

Jan

Fra : Per Andreasen

Dato : 16-05-11 09:15

"Jan Vestergaard" skrev i meddelelsen

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> Har du prøvet at holde CTRL nede og så scolle

Der menes selvfølgelig zoome og ikke scrolle

Jan

Jan, du er en guttermand. Det var lige det, jeg havde brug for.

mvh Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-05-11 17:05

"Per Andreasen" <per.andreasen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jan, du er en guttermand. Det var lige det, jeg havde brug for.

Jeg rødmer

Det virker også i ældre versioner af IE.

Jan