Flytte bogmærker fra IE8 til IE9 ?
Fra : Jakob

Dato : 15-05-11 13:54

Jeg skal have flyttet alle mine bogmærker fra IE8 (XP) til IE9 (Win 7)
og benytter den indbyggede eksportfunktion.
Men når bogmærkerne er importeret i IE9 står de alle i alfabetisk orden,
ikke som de står i IE8 (i den orden de er oprettet).
Hvordan får jeg dem til IKKE at stå alfabetisk i IE9, men som i IE8 ?.
Der er for mange til at flytte dem manuelt.

Mvh
Jakob

Fra : Jakob

Dato : 15-05-11 18:52

Argh... Er ved at blive sindsyg. Uanset havd jeg gør kommer bogmærkerne
ud forkert. Har prøvet både Firefox og Opera og begge hiver dem fint ud,
men sætter bogmærkerne i alfabetisk rækkefølge

Selv i foretrukne mappen i Stifinder står de alfabetisk. Det er KUN i
IE8 at de står korrekt. Hvordan får man dem hevet ud uden at de omrokeres ?.

Mvh
Jakob

Fra : Edmund

Dato : 17-05-11 22:32

> [...]
> Hvordan får jeg dem til IKKE at stå alfabetisk i IE9, men som i IE8 ?.
> Der er for mange til at flytte dem manuelt.

Prøv at kopiere indholdet af mappen Favorites fra din xp over på din win7

i windows7 er mappen her

C:\Users\brugernavn\Favorites

--
Mvh Edmund

Fra : Jakob

Dato : 18-05-11 18:00

> Prøv at kopiere indholdet af mappen Favorites fra din xp over på din win7
>
> i windows7 er mappen her
>
> C:\Users\brugernavn\Favorites

Har jeg også prøvet, uden held desværre.

Mvh
Jakob

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-05-11 21:17

Jakob skrev den 18-05-2011:

> Har jeg også prøvet, uden held desværre.

Har du husket at køre Stifinder eller hvad du bruger som Administrator.
Det er en af de store ændringer når du kommer fra Win XP

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Jakob

Dato : 19-05-11 22:18

> Har du husket at køre Stifinder eller hvad du bruger som Administrator.
> Det er en af de store ændringer når du kommer fra Win XP

Det gør ingen forskel desværre. Jeg tror det går galt allerede når IE8
gemmer bogmærkerne, så står de allerede alfabetisk i htm filen eller
Favoritter-mappen. Derfor er det også ligegyldigt hvilket program der
åbner filen.

Mvh
Jakob