Forsker udfordrer populær kræftteori
Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-05-11 09:49

Videnskab.dk skriver i dag søndag, at ...

Forsker udfordrer populær kræftteori

15. maj 2011 kl. 05:55

http://videnskab.dk/krop-sundhed/forsker-udfordrer-populaer-kraeftteori

En populær teori om, hvordan kræft spreder sig i kroppen rejser
debat. Når det gælder kræft, kan vi ikke udelukke noget som helst,
mener forsker.

Et af de vigtigste spørgsmål i...

Kommentar:

Det gælder sådan set mht. al videnskab: Vi kan ikke tillade os - på forhånd - at udelukke
noget som helst! Navnlig ikke hvis det blot sker på baggrund af en (ateistisk) overbevisning;
fordi ...

Hele vor eksistens beror på Universets opståen. Det er et faktum. det er en kendsgerning! Og
her har vi faktisk alvorlige problemer med at forklare videnskabeligt, hvorfra energien kom, der
skabte Big Bang.
Og dermed bliver hele resten af Universets udvikling fortsat gådefuldt, herunder også den
såkaldte Rumudvidelse, som ingen heller ej endnu har kunnet forklare!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 12690 news:4dc79c0e$0$313$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12740

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-05-11 10:11

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev ...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Og lad mig bare være ærlig, mens vi er igang med snakken:

Det (eller de intelligente objekter, som ikke er af menneskelig oprindelse), vi kan *dokumentere*, at vi (som Menneskehed) har været
i kontakt med, under
henvisning til fx. ...

https://sites.google.com/site/kalltree1/home

First UFO-contact

November 26, 2009
UFO 2004-12-19 evidence. Meteor-explosion above Jakarta, Indonesia,
7 days before Tsunami-earthquake
http://www.youtube.com/watch?v=hfB2DvgBUn8

Second UFO-contact

2010-04-21, GMT 05:08, CET 07:08
UFO 2005-04-02 evidence, Second Contact, Meteor fireball above Denmark
http://www.youtube.com/watch?v=9TFiIBSuBBU

Third UFO-contact

2010-05-08, GMT 19:23, CET 21:23
UFO evidence 2005-04-24, Third contact, Meteor fireball above New England, USA
http://www.youtube.com/watch?v=iD73U4oLsaU

(m.fl herunder asteroide-kontakt 61, 61, 744 + givetvis 2306)

Vi kan ikke på forhånd tillade os at udelukke, videnskabelig set, at det er et såkaldt
*guddomsvæsen*, vi er kommet i kontakt med, fordi der ikke eksisterer noget-som-helst
bevis for, at den sådan ikke eksisterer, men ...

Udfra en *videnskabelig* fremgangsmåde, kan vi omvendt heller ej tillade os på forhold at
forfordele denne forklaring, navnlig ikke så længe alle de andre naturlige forklaringer ikke er
blevet undersøgt til bunds (herunder som sagt den mere simple forklaring, at der er tale om et
udenjordisk besøg i vort solsystem).

Endvidere må vi også huske på, at vi - indenfor videnskab - tillægger den mest simple,
enkle forklaring den største sandsynlighedsværdi (kontro de meget komplicerede, herunder
de såkaldte overnaturlige).

12741

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-05-11 12:32

On 15-05-2011 11:11, Kall, Mogens wrote:
> [...]
> *guddomsvæsen*, vi er kommet i kontakt med, fordi der ikke eksisterer noget-som-helst
> bevis for, at den sådan ikke eksisterer, men ...

Jo, det både kan og bør man, da hvis man ikke antager der findes en
naturlig forklaring så kan videnskaben ikke bevæge sig frem af. "Gud
gjorde det" kan (bort)forklare alt og gavner intet.

Selv hvis der fandtes fænomener som kun havde en overnaturlig
forklaring, så er det nødvendigt at antage der er en naturlig forklaring
for at blive klogere på det.

Krydspost fjernet.

Fra : Sømand1

Dato : 17-05-11 09:10

On 16-05-2011 13:31, Martin Andersen wrote:

> [...]
>
> Selv hvis der fandtes fænomener som kun havde en overnaturlig
> forklaring, så er det nødvendigt at antage der er en naturlig forklaring

Den ene overnaturlige forklaring afløser den anden.

Bliver man klogere af det?

Livssyn og antagelser omdøbt til videnskab og fremskridt.

Fra : Rado

Dato : 17-05-11 18:23

On Tue, 17 May 2011 10:10:10 +0200, Sømand1 <enkrop@yahoo.pb> wrote:

>Den ene overnaturlige forklaring afløser den anden.
>
>Bliver man klogere af det?

Hvorfor ikke bruge den viden man allerede har om placebo/nocebo
effekterne? Ifølge den er det ret indlysende at tro og psykiske
faktorer spiller en absolut afgørende rolle når det gælder sundhed og
sygdom.

http://www.skepdic.com/nocebo.html
http://tinyurl.com/jcr5
http://miscfiles.net//temp/0001/Klopfer-Wright_case_DK_80.txt
http://miscfiles.net//temp/0001/ndifontv2/index.html
http://selvhealing.net/docs/VEV86-1-Brofman.pdf
http://selvhealing.net/images/VMicheli.jpg
http://www.miraclehunter.com/marian_apparitions/approved_apparitions/lourdes/miracles3.html
http://www.doxa.ws/other/Miracles2.html

Men man bliver bare ved at forske videre i alle mulige andre
fantasifulde teorier alligevel. Der må være penge og prestige i det -
jeg kan ikke se nogen anden fornuftig forklaring på det.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Martin Andersen

Dato : 18-05-11 14:14

On 17-05-2011 10:10, Sømand1 wrote:

> Den ene overnaturlige forklaring afløser den anden.
>
> Bliver man klogere af det?
>
> Livssyn og antagelser omdøbt til videnskab og fremskridt.

Nu vrøvler du vist.

Kan du komme med et eneste konkret eksempel hvor menneskehedens viden er
blevet forøget af at man antog noget ikke havde en naturlig forklaring?
Nej, vel?

Kan du komme med 10 eksempler hvor menneskehedens viden er blevet
forøget efter man holdte op med at antage noget ingen naturlig
forklaring havde? Ja, let ikke?

Det er ikke et spørgsmål om livssyn. Det er ligefrem logik. Hvis noget
har en naturlig forklaring umuliggør man at den findes hvis man
accepterer overnaturlige forklaringsmodeller.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-05-11 10:55

> [...]

> enkle forklaring den største sandsynlighedsværdi (kontro de meget komplicerede, herunder

Interrupt from ...