Til de forfølgeses vanvittige(Skitzofreni,~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-05-11 01:49

Så, hvorfor er i som i er?

Jeres underbevidsthed er blevet overbevist om
at jeres tanker ikke er private!

Enten fra naturens side, eller med vilje!

Det er u-acceptabelt, der er kamp om kvinderne!
Hvis jeres tanker ikke er private og alle ved dem,
så er formeringslyst og viljen til at leve, under angreb!

Konstant!

En ung mand, er i livsfare hvis alle ved hans tanker!(viljen til at
leve)
Og hunnerne snupper de andre, hvis de ved hvad han tænker på området!
(formeringslyst)

Folk ser det samme fjernsyn,høre samme musik,samme nyheder
(en gang imellem konkludere underbevidstheden det forkerte!
Nemlig at andre ved hvad den tænker!)

Hvis det er gjort med vilje, så er det hypnose:
Dine tanker er ikke private,andre ved hvad du tænker,
Du er ikke i sikkerhedect ect...........

Den ret så kendte lyddel, folk der høre stemmer,
er selvforsvar fra underbevidsthed og brainstem!

Hvis andre ved jeres tanker, så må den(brainstem) bare lære
hvordan den ved andres(så kan det gå lige op)!

Den begynder at lytte på forskellige måde, og bruger jeres
forestillings evne og instinkter til at finde ud af hvad andre tænker,
og servere det til den del af jeres hjerne der analysere lyd!
(det er den forkerte løsning)

Det er viljen til at leve(Hvis alle andre ved jeres tanker, så er i, i
livsfare!)
Det er viljen til at formere sig(Andre formere sig med hunnerne, hvis
de ved jeres tanker)

I programmerede mennesker, der bliver påført smerte under
programmeringen,
og hvor det lykkes at få brainstem og de laver liggende dele af
underbevidstheden,
til at sætte lighedstegn mellem ikke at adlyde en person og død!

Og personen der "skal" adlydes, siger:
Du skal tro og vide at du aldrig er i sikkerhed,
og du skal tro og vide at alle andre ved hvad du tænker!

Så er der på ikke ret lang tid programmeret Skitzofreni!
Alle versioner er simple at fjerne!

(Dem der behandler det idag er enten de mest modbydelige
mennesker der eksistere, eller de mest uduelige og inkompetente)

"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" noget programmering,
har strittet imod, at jeg skriver dette, da han er en af de
modbydelige
der får procenter fra medicinalindustrien, for at udskrive kemi
der ødelægger den del af hjernen, der er fuldstændig velfungerende
og igang med at lære den selv nye ting!

Krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-05-11 02:02

On 15 Maj, 09:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> og igang med at lære den selv nye ting!
>
> Krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Igen linjeombrydning!

Det kan skrives på en langt mere elegant måde,
og ca. 10 linjer!

Men programmering stritter imod, så om et års tid!

Det er en af de ting, der blev låst/sænket i min hukommelse for
tretten år siden!
ved at sætte den viden, sammen med noget så tortur og maridtsagtigt,
at hjernen
fortrænger det!

Det er mest brugt når folk begår voldtægt, eller hvis der er nogen
vidner til en forbrydelse!
Folks egen forestillingsevne er brugt efter de hurtigt bliver sat i en
trance!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-05-11 02:07

On 15 Maj, 10:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> vidner til en forbrydelse!
> Folks egen forestillingsevne er brugt efter de hurtigt bliver sat i en

Der er igen problemer med
linjeombrydning, og eftersom jeg ikke gør det!

nå, det med at sænke det i min hukommelse,
var noget med at stjæle min indsigt!

/Allah