En Erstatning!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-11 12:00

Har fået et brev fra tandlægeforeningens patient erstatning,
om at de har overgivet sagen til Codan!

Tandlægen (min tidligere) har Bjørnholt givet et arbejde på en
sindsygeanstalt ude i Viborg!

Det var meningen(åbenbart) at hvis det blev nødvendigt, så kunne
tandlægen få skylden for hele bøvlet, ved at have sat en tand i spænd!
(hvilket han han gjorde)

Så Bjørnholt kunne gå fri af det hele!

Jeg skrev det bare på erstatningspapirene, Bjørnholt gjorde det
og brugte en af sine tandlæger på det!
(gad vide om han ved det? Alexandersen)

Jeg ved ikke helt hvordan jeg får skylden for det endnu,
altså blive gjort det mest torterede væsen der nogensinde kommer til
at eksistere!

Torteret kvante mekanisk aktiv og programmeret til at gøre ting for
andre,
mens jeg sørger for at få store dele af verden til at hade mig,
fuldstændig
bonet i hjernen i starten, og bagefter fuldstændig i raseri over
svinet
fandme ikke skalhave en erstatning for at gøre folk skeløjede og gøre
Jordskælv
på Haiti og i Japan!

Gad vide om Bjørnholt har fået en erstatning udbetalt for at tortere
mig?
Det skulle ikke undre mig! Før ville jeg have troet det var løgn,men
ikke idag!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-11 12:04

On May 14, 8:00 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> mig?
> Det skulle ikke undre mig! Før ville jeg have troet det var løgn,men

Tandlægeforeningens patientforsikringen, hedder det!
Igen linjeombrydning!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-11 12:31

On 14 Maj, 20:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Tandlægeforeningens patientforsikringen, hedder det!
> Igen linjeombrydning!
>
> /Allah

Det kan være jeg ender med at skulle betale en erstatning til min
tidligere tandlæge?
Fordi jeg var patient der, har Bjørnholt gjort perverse ting med
kvinderne i hans familie?

Det kan være de er blevet solgt?
Det er selvfølgelig også nemmere når han arbejder på en anstalt, at
vide
hvornår han er hjemme, for Bjørnholt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-11 12:37

On May 14, 8:30 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> kvinderne i hans familie?
>
> Det kan være de er blevet solgt?
> Det er selvfølgelig også nemmere når han arbejder på en anstalt, at

Det er sådan noget, man bliver nødt til at forvente!
Hvilket siger en del om den tilstand landet er i, efter der er kommet
DF´ere i tinget!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-11 12:44

On May 14, 8:37 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Det er sådan noget, man bliver nødt til at forvente!
> Hvilket siger en del om den tilstand landet er i, efter der er kommet
> DF´ere i tinget!
>
> /Allah

Nå, jeg kan mærke noget øre-betændelse i højre side,
det er nok en god ide at få noget sofradex udskrevet,
og samtidig køre lidt med kvanten og sammenligne højre side
af hjernemassen med da jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov!

Og gøre den ligesådan!
(jeg havde ikke nogensinde, forventet at skrive det her)

/Allah