Da manden kneppede kvinden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 05:14

Hvis en mand ikke gør en fysisk attraktiv kvinde
gravid, hvis han har muligheden uden der er represalier
fra samfundet han lever i, så er han selvfølgelig en perverser!

dvs. en upervers mand, skal til enhver tid, have lyst til at begå
voldtægt, hvis han kan gøre det uden der er mulighed for
represalier!

Hvilket nydeligt forklarer, at enhver velfungerende kvindes
brainstem og underbevidsthed er istand til at få mænd til at miste
lysten, men de gør det praktisk taget aldrig!

Ikke udover sporadisk fysisk modstand, der beviser for
hendes brainstem at manden er fysisk stærk nok,
til godt at måtte gøre hende gravid!

Klam,Ulækker og Underbegavet kan stoppe manden!

Det lag findes virkelig!

Spørgsmålet er hvorfor?

Hvorhenne er ulempen for manden?
Hvis han bare gør kvinderne gravide(også de forkerte,grimme) og går
sin vej?

Har du lyst til at have sex med en grim kvinde?

Svaret: De andre mænd skal gøre de forkerte og grimme kvinder gravide,
Det er det, der er fordelen for manden ved at blive stoppet af klam og
ulækker!

Det sænker andre mænd socialt hvis de bliver nødt til at gøre de
grimme gravide,
istedet for de gode!

Det betyde også at de kvinder der bliver voldtaget gerne vil!
(jeg er en mand og voldtægtsoffer, pas på hvad i svarer, og nej,
jeg har aldrig voldtaget nogen)

Krydspost:dk.helbred,dk.videnskab.psykologi,dk.politik

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 05:20

On May 13, 1:14 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> jeg har aldrig voldtaget nogen)
>
> Krydspost:dk.helbred,dk.videnskab.psykologi,dk.politik

Det hendes mangel på selvkontrol!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 05:27

wrote:
> [...]
> jeg har aldrig voldtaget nogen)
>
> Krydspost:dk.helbred,dk.videnskab.psykologi,dk.politik

Kvinder der ikke fantasere om at blive voldtaget af fysisk stærke og
intelligente mænd,
er så derfor også perverse!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 05:47

On May 13, 1:26 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Kvinder der ikke fantasere om at blive voldtaget af fysisk stærke og
> intelligente mænd,
> er så derfor også perverse!
>
> /Allah

Hele voldtægts lovgivningen er selvfølgelig tilstede, så de mænd der
har de
gode, ikke får deres kvinder kneppet af andre!

Men, hvis programmering, kan gøre kvinden klam og ulækker på kommando!
dvs. de tre eller fire sekunder som de uforkerte og gode nubile
kvinder kan,
hvis det er absolut livsnødvendigt og ikke bringer hende i livsfare!

Så er der ikke længere nogen grund til at voldtægts lovgivningen
eksistere!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 06:35

On 13 Maj, 13:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> hvis det er absolut livsnødvendigt og ikke bringer hende i livsfare!
>
> Så er der ikke længere nogen grund til at voldtægts lovgivningen

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg gider skrive det, som om det er
stor indsigt og viden?

Det er simpel viden!

Som de fleste knægte har haft siden de gik i 8-9.klasse!

Det er forsøgt låst væk i hukommelsen i 1998-2000
med emdr da jeg blev programmeret og voldtaget!

og så præsenteret til mig nu, som en stor gave eller noget lignende
åndsvagt!

Noget DJ Ævl lavede med at låse viden og hukommelse,fik besked på at
forestille
mig nogle vandtætte døre/skydedøre der bliver brudt op langsomt!

Dengang fik jeg besked: Så der er ihvertfald nok til 10år(10 års
uvågenhed!)

/Allah