13-05-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 00:11

En del programmering:

Noget med at jeg skal være og gøre mig selv til et dumt
svin i folks øjne.

Og gøre Karsten Bjørnholt og det Politiske parti til nogle helte,
for at tortere mig kvante mekanisk aktiv i 1998!

Det er så heldigvis ved at være plukket helt ud, og er ikke lykkedes
og skal heller ikke!

krydspost:dk.helbred,dk.politik

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 00:32

On 13 Maj, 08:10, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> for at tortere mig kvante mekanisk aktiv i 1998!
>
> Det er så heldigvis ved at være plukket helt ud, og er ikke lykkedes

Lad mig se, jeg mangler ca, 40 procent af min IK sammenlignet med før
EMDR!
Er programmeret til altid at lave en stavefejl!
Sprogbrug er lavet om fra (De-Dem og Deres) til Preben Møller Hansen!

Det er med et konstant dagligt indtag af fiskeolie og c-vitaminer(og
andre anti-oxidanter)
siden 2005!

Mit Engelsk er udemærket!
Mit Tysk er værre(især verber)!

Har det fysisk bedre idag!
Er også mere mig selv, lagde mærke mærke til at jeg holdt døren
for en kvinde hos bageren(nede og købe kaffe) per refleks, det betyder
der
er gravet en masse fri!(før, måtte jeg tvinge mig selv til at gøre
det)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 00:59

On 13 Maj, 08:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> der
> er gravet en masse fri!(før, måtte jeg tvinge mig selv til at gøre

igen linje ombrydning, siger det hele!

Der ligger en del flere lag/versioner af
"Du må ikke forsvare dig selv"
"Hvis du forsvare dig selv, skal det være for sent"
nemlig
"Du må kun forsvare dig selv med ord"

Det er lavet sådan at: hvis den ene blever fjernet, bliver den anden
sat ind!
Bliver den fjernet, så den næste sat ind, den fjernet så den første!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 01:48

On 13 Maj, 08:58, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sat ind!
> Bliver den fjernet, så den næste sat ind, den fjernet så den første!

Den der med at gøre mig sel til et dumt svin i folks øjne og bilde
folk
ind at jeg er en Narcisist som en del af
"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"!

ser ud til at gå udemærket!

Her den anden dag skulle jeg bruge en firewall, valgte zonealarm,
man kunne få deres betalings version gratis, ved at bestille et
produkt
fra et firma de har en aftale med, det var et gratis produkt i det her
tilfælde en
T-Shirt med noget påtrykt!

Jeg valgte bare navn og fødselsdato, t-shirten og det medfølgende
viste sig
selvfølgelig at koste penge!

Idag har jeg fået nogle tilbud på vare prøver, uden t-shirt og jeg
tror det var visit kort!

Det er kvante mekanik!

Hvor Narcisistisk(Dumt svin agtigt) virker det med en T-Shirt med
påtrykt navn!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 02:04

On 13 Maj, 09:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tror det var visit kort!
>
> Det er kvante mekanik!
>
> Hvor Narcisistisk(Dumt svin agtigt) virker det med en T-Shirt med

Igen, linje ombrydning,
siger mere en ord!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 02:14

On May 13, 10:04 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Igen, linje ombrydning,
> siger mere en ord!
>
> /Allah

Firmaet hedder Vista print det er sikkert et udmærket firma, men
bonet i hjernen, eller også har de bare meget travlt, pga. ordre
tilgang!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 03:17

On May 13, 10:13 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Firmaet hedder Vista print det er sikkert et udmærket firma, men
> bonet i hjernen, eller også har de bare meget travlt, pga. ordre
> tilgang!
>
> /Allah

økonomisk er jeg kvæstet på en måde jeg aldrig ville være uden emdr,
Før emdr har jeg kun prøvet at være seriøst ødelagt økonomisk en gang!

Det er trods alt tretten år!
men "Du skal være økonomisk uansvarlig"
og "Du må ikke have nogen penge sidst på måneden"

har været grim, jeg har undgået aktie handel da jeg kunne mærke dem,
og har i det store hele overskud på aktiehandel, men har egentlig ikke
handlet siden
2005!(jeg afsluttede med et tab på Nokia)

har lige betalt en regning jeg fik på email, har ikke modtaget nogen
med posten!
ca. en måned for sent, har bare overført pengene, jeg betaler som
regel med
Dankort ved nethandel, det er derfor den er smuttet igennem!

Der er en situation jeg ikke bryder mig om!
Et rengøringsfirma, som annoncerede i Fakta i Kjellerup på
opslagstavlen!
jeg tror de hed Jonna og Frank!

Jeg kontaktede dem og de kom forbi, virkede flinke nok, men gjorde kun
dårligt rent,
og påstod det kom til at koste i nærheden af 10.000kr, har ikke hørt
fra dem siden!

Jeg tror de er gået nedenom, men ved det ikke!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-05-11 03:24

On May 13, 11:16 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> fra dem siden!
>
> Jeg tror de er gået nedenom, men ved det ikke!

Jeg har så heller aldrig modtaget en regning fra "Jonna og Frank"

/Allah