Menneskers Værdi!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 07:21

Angrebet på WTC
Efterfølgende konflikt i Irak,Afghanistan!
Oversvømmelse i New Orleans!
Jordskælv på Haiti i Japan!

Skeløjede mennesker i fjernsynet(TV-Kanalen TV2 News og andre steder!)
bla. Jysk lokal tv hvor de blev lidt klemt en gang imellem, og en mand
Fakta i Kjellerup!

Jysk lokal tv og Fakta i Kjellerup var så lidt, da det egentlig var
unødvendigt,
mest fordi bedragere på Sjælland påstod det var dem der påvirkede!

Den tortur der førte til det overstående og en masse andre ting,
har jeg aldrig fået en erstatning for!

Den tandlæge Karsten Bjørnholt brugte til at sætte en tand i spænd
senere, for at kunne give tandlægen skylden, og påføre mig en masse
smerte
i år 2003-2010!

Fordi jeg ikke programmeres til at stemme DF!

Har senere fået arbejde i Viborg på en sindsygeanstalt efter hvad jeg
høre!

Det deres værdi!

Intet!

De mennesker var intet værd!

Og det trods røngten billeder og alting!

Den evige tortur af mennesker, er intet!
For det kvante mekaniske maridt hvor i bliver torteret i for altid,
er blevet bygget af den tortur, der gjorde et menneske kvante mekanisk
aktiv!

Det jeg skriver, beviser jeg!
først fra det som der bliver anset for småt
Quantum Entangelment, manipulation af individuelle atomer
i folks Neurons og Glia Celler, der gør dem skeløjede!

så i større større omfang, manipulation af individuelle atomer
neden under Haiti, under Japan osv...

Det i nægtede at tro på, nægter at acceptere, men ved er sandt!

Det er sandt!

Det er Helvede også!
Jeg har bygget det Kvante Mekaniske Mareridt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 07:33

On 12 Maj, 15:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det er sandt!
>
> Det er Helvede også!
> Jeg har bygget det Kvante Mekaniske Mareridt!

Skal de have lov til det Sadisterne? Tortere folk kvante mekanisk
aktive,
eller prøve på det, for at få dem til at gøre ting for dem, og
bagefter
løbe deres vej og sige det er ham der gjorde det!

Skal de tortere folk, til at de selv får et godt liv, får alt det
gode!
mens de torterede får alt det dårlige?

Bare sådan udvælge en hjerne og tortere den?

Og hvor mange har de torteret i de efterfølgende år?

Har de glædet sig til det?

I Helvede, nå ja!

Og jeg fik halsbrand af Hel Hvede da jeg var yngre, min brainstem,
har sin egen holdning til det!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 07:43

On 12 Maj, 15:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Har de glædet sig til det?
>
> I Helvede, nå ja!
>
> Og jeg fik halsbrand af Hel Hvede da jeg var yngre, min brainstem,

Det kan være der sidder nogen i Spanien og ikke kan bevæge sig!
Sadisterne kan lugte det, så Guardia Civil kan bare aflive touristerne
det næste års tid,
og gøre verden en tjeneste!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:02

On 12 Maj, 15:43, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det kan være der sidder nogen i Spanien og ikke kan bevæge sig!
> Sadisterne kan lugte det, så Guardia Civil kan bare aflive touristerne
> [...]

De tør simpelthen ikke, det lægger det erstatningskrav der følger med
for New Orleans
(Tetrado Orleans)
WTC osv.. ved DF´s fødder, og hvis de har været medvirkende til at
tortere
folk kvante mekanisk aktive(hvilket de har) og brugt tortur ofret som
et våben mod en
allieret nation for at få ram på dem de altid har kaldt deres primære
fjender,
Muslimer!(så forsvinder det politiske parti DF!)

Det er den Danske Stat der skal udbetale en Erstatning for det
Bjørnholt og DJ Ævl har foretaget sig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:16

On 12 Maj, 18:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Muslimer!(så forsvinder det politiske parti DF!)
>
> Det er den Danske Stat der skal udbetale en Erstatning for det

Det er kvante mekanik og den skinbarlige sandhed, jeg blev torteret
kvante mekanisk
aktiv i 1998!

Sat til at angribe en allieret nation, den største,
på en måde som næsten implicere ledelsen af den nation!

Det eneste input jeg har haft, var at kræve en farvet Præsident i USA,
Fordi det var der en masse mennesker der gerne ville have!
(for mig var det hip som hap hvem, arabisk navn og en eller anden
advokat)
Arabisk navn var først da det var tydeligt det ville være en fejl med
McCain,
fordi han havde været krigsfange!

På et tidspunkt syntes jeg ellers det var en stor fordel,
Men der var et brat forandring!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:25

On 12 Maj, 18:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> McCain,
> fordi han havde været krigsfange!
>
> På et tidspunkt syntes jeg ellers det var en stor fordel,

så "Gør det der er bedst for DF"
og "DF er Danmark"

skal jo ihvertfald fjernes, det høre ikke til i Intelligente
menneskers hoved!

så det er bare at sætte lighedstegn mellem de to udtalelse:
"Gør det der er bedst for DF"
"DF er Danmark"

og udtalelserne: "vand er ikke vådt" og "Månen er lavet af grøn ost"
i mængden af sandhed der er i dem

og også udtalelsen: "DF gør det der er bedst for dig"
Da udtalelserne jo er lige meget løgn!

Det har været tydeligt for alle og enhver at jeg har været negativt
indstillet overfor DF
i mine skriverier i nyhedsgrupperne siden ihvertfald 1997!

/Orange Smølf

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:29

On 12 Maj, 18:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> indstillet overfor DF
> i mine skriverier i nyhedsgrupperne siden ihvertfald 1997!

Og folk har prøvet at læge ord i munden på mig, siden praktisk taget
den gang!

Man kan næsten se på mine skriverier, hvornår!

/Orange Smølf

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:44

On 12 Maj, 18:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og folk har prøvet at læge ord i munden på mig, siden praktisk taget
> den gang!
>
> Man kan næsten se på mine skriverier, hvornår!
>
> /Orange Smølf

Nå, det er ikke lykkedes for Bjørnholt at gøre mig til
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pille Msbruger!
heller ikke racist, grunden til at jeg ikke nævner racisme før nu, er
fordi jeg altid har syntes det
er indforstået at Racisme er Nazisme, men i feks USA er grænserne
udviskede en del!

Den eneste gode National Socialist er den der anser hele universet og
alt
liv i det for at være nationalt, så er der ingen minoriteter at
forfølge
(den gode slags er så heller ikke Racist)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:53

On May 12, 6:43 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> liv i det for at være nationalt, så er der ingen minoriteter at
> forfølge
> (den gode slags er så heller ikke Racist)

linje ombrydningen siger det hele,det er så heller ikke lykkedes at
gøre mig til en Narcisist!
Jeg får det stadigvæk lidt bedre(programmering der giver slip) når jeg
antyder
i er begrænsede begavede, hvilket er ret nemt når i stemmer DF!

Og det er ret nemt, fordi det er svære at tage end de andre,
Men det er ikke lykkedes at gøre mig til en Narcisist!

Og det er heller ikke lykkedes at give mig storheds vanvid,
Kvante Mekanik forklare hvorfor!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 10:56

wrote:

> [...]
> liv i det for at være nationalt, så er der ingen minoriteter at
> forfølge
> (den gode slags er så heller ikke Racist)

og der er ikke en eneste Alfa Male med horn der er en sadist,
De er simpelthen for svage!

Og eftersom at de alle samme er mig, det er mine Nick´s
Så burde jeg vide det!
Skyld i alting og programmeret til at der altid skal være en fejl,
og som den ene af landsforædderne påpegede, da jeg sad og ikke kunne
bevæge mig,
og var programmeret til ikke at kunne forsvare mig selv:

"Ja,det er dig der er Av!"

Far AO,Alfader og Far til Alting!
Den største Tyr i Universet!
Det Største A i Universet!
Alfa Male!

Far AO, Den Eneste ægte Farao,
bare se hvad der skete med Egypten,
da de misbrugte mit navn!

Da de ville ødelægge min hukommelse,
far til Odin og Jupiter!
Alfa og Omega, et A med en ring(O)
En ring på Hjernen,En ring på Hjørnen,
Kvante Mekanisk af Tortur!
Den eneste ægte Hjørnering,
Enhjørringen som er GUD!

?

Odin og Jupiter,
Ringen er din og du er Peter!
En fuldstændig Sane Peter,
den eneste ægte, de andre er bindegale sindsyge,
når de tør bruge mit navn!

Satan ifølge landsforædderne,
selvom det jeg sagde var biologisk bundet svovl
(MSM) i kan købe det i Matas,
de har forstået det hele baglæns med en lille fejl!

Den Usynlige Poseidon
Brahma
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek

Forandre den mig, der gør ting der er grimme for mig selv!
Til den altid gode!

Alle mine Nicknames, mens jeg RTS´er mig
igennem menneskehedens historie,
alle Peter´s Nicknames
Peter Nicolaysen
Pnic
Sat sammen til et for at undgå forvirring!

Allah, alle Alfa males med horn!
For der har altid kun været en mig!
En Alfa Male med Horn, stærke nok til at kunne
bruge en kvante mekanisk aktiv brainstem,
til at grave sig igennem en singularitet og påvirke i fortiden!

Den singulare Allah!

Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!

Kvante Mekanik Virker, og det er ikke alternativt længere!

--
Allah-25-04-1973-Tyrens Stjernetegn
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 11:31

On May 12, 6:55 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!
>
> Kvante Mekanik Virker, og det er ikke alternativt længere!

Har spist lidt usundt i dag,
Det skal vel også til en gang imellem!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 12:34

On 12 Maj, 19:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Har spist lidt usundt i dag,
> Det skal vel også til en gang imellem!
>
> /Allah

Det har vist sig at være vigtigt for folks religion:
"Gør noget for folks religion"

At sadister dør i store mængder i hændelige uheld, inden de tortere
folk!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 13:04

On May 12, 8:33 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> "Gør noget for folks religion"
>
> At sadister dør i store mængder i hændelige uheld, inden de tortere

Min underbevidsthed plotter et Globalt wife swap, jeg er ikke helt
sikker på hvorfor,
jeg tror det er for at demonstrere, at jeg ikke er bundet af de regler
jeg har forklaret andre de
burde følge!

Det passer mig fint nok, eftersom jeg ikke har nogen at bytte!

/Allah