Lidt mere Indenrigspolitik i DF Danmark
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 01:12

Er stødt på noget programmering!

Noget der leger med Emotionelle følelser, så det er noget der
ligger forholdsvis højt oppe i stablen af det der udgør den
menneskelige psyke
(programmet der rumstere rundt i den biologiske supercomputer der er
den menneskelige hjerne, og ikke er så svært at lave om)

Den emotionelle følelse, af at have ondt af nogen, syntes det er syndt
for nogen
(medfølelse)

Er jeg blevet sat til at føle for den vanvittige kvinde Bjørnholt fik
til at mase mine testikler,
Det er selvfølgelig absolut livsnødvendigt at jeg ikke føler det for
hende!

Det var en Bjørnholt kom slæbende med!

Det er en af de værste Sadister jeg nogensinde har stødt på!

Jeg overvejer om det ikke ville løse problemet, hvis at alle de
mennesker der bliver
seksuelt ophidsede af at påføre andre fysisk smerte, eller af at se
andre påført fysisk smerte,
holder op med at eksistere!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 01:16

On May 12, 9:11 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> mennesker der bliver
> seksuelt ophidsede af at påføre andre fysisk smerte, eller af at se

Det var under programmeringen, hvor jeg var programmeret til ikke at
kunne
bevæge mig. Karsten Bjørnholt ville være sikker på at jeg ikke
bevægede miog og
spillede skuespil!

Inden ha risikerede sit eget skind, og gjorde det tortur universet dør
af!

Og er grunden til at i bliver torteret for altid i det kvante
mekaniske mareridt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 01:36

On May 12, 9:15 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> af!
>
> Og er grunden til at i bliver torteret for altid i det kvante

Jeg husker også at Karsten Bjørnholt og DJ Ævl, står og aftaler at
myrde nogen!
Og give mig skylden!

Og slå to fluer med et smæk!
Det har været i 1998

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 01:44

wrote:

> [...]
> af!
>
> Og er grunden til at i bliver torteret for altid i det kvante

Igen, linjeombrydning siger det hele!
Eftersom det ikke er gjort her!
Så har Bjørnholt og DF brugt penge eller "sindsyge"
på at få det gjort!

Jeg mener de har trods alt brugt 100.000-200.000kr
på en ødelagt pik statue!

For slet ikke at tale om tortur video´en i sjove hjemme videoer!

Straffen for at blive taget i at begå forædderi, rammer den det går ud
over istedet!
Ret almindelig sindsyggørelses teknik!

De bliver taget i at programmere vælgerne i et Demokrati!

Og lader det hele gå udover, den person der tager dem idet,
Nemlig den de prøvede at programmere!

Tortur og voldtægt, mord på familie medlemmer, tilsvinelse i hele
verden!

Menneskeheden er dømt sindsyg, og bliver slået ned som det sindsyge
dyr det er!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 01:49

wrote:

> [...]
> af!
>
> Og er grunden til at i bliver torteret for altid i det kvante

http://www.nytimes.com/2011/05/12/world/europe/12spain.html?_r=1&hp

----------------Quote--------------------
MADRID — Two earthquakes struck within two hours of each other in
southeast Spain on Wednesday,
killing at least eight people, injuring scores more and severely
damaging some buildings.

Tyrens horn rette ud?

/Allah 25-04-1973(Stjernetegn Tyren)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 03:07

On May 12, 9:48 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> damaging some buildings.

> Tyrens horn rette ud?
>
> /Allah 25-04-1973(Stjernetegn Tyren)- Hide quoted text -

Og til alle dem, der er blevet torteret af Karsten Bjørnholt og Dj Ævl
til at være medvirkende i at ødelægge i mit liv!

I får lov til at se mig pisse på jeres lig, efter i har været torteret
ihjel, på
den mest modbydelige måde i kan forestille jer, i kan det kvante
mekaniske mareridt!

Mindst en gang hver milliard år!
(det er et uendeligt antal gange!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 03:08

On May 12, 11:06 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> ihjel, på
> den mest modbydelige måde i kan forestille jer, i kan det kvante

Det samme gælder Karsten Bjørnholt og DJ Ævl!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 03:09

wrote:

> [...]
> ihjel, på
> den mest modbydelige måde i kan forestille jer, i kan det kvante

Sjovt nok med undtagelse af mig selv!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 03:15

wrote:

> [...]
> ihjel, på
> den mest modbydelige måde i kan forestille jer, i kan det kvante

Nå, jeg tror jeg vil gå ned og købe noget tøj!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 03:50

On 12 Maj, 11:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå, jeg tror jeg vil gå ned og købe noget tøj!
>
> /Allah

Nå, der var udsolgt!
Var nede og købe middagsmad også!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 04:10

On 12 Maj, 11:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå, jeg tror jeg vil gå ned og købe noget tøj!
>
> /Allah

Der er stadigvæk noget kunstigt fysisk følelse
dvs. signaler til mit limbic system fra min hukommelse!

De blev lavet under torturen af DJ Ævl!

Det er primært hovedet og hovedbunden, gjort for at slå mig ihjel
under torturen,
hvis nu jeg blev kvante mekanisk aktiv, og ville hævne mig på
sadisterne, sådan som
jeg har gjort for tortur ofre op igennem menneskehedens historie!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Det er simpelthen for at få min brainstem til at flå lunser ud af mig
selv,
med kvante mekanik, men forsyn har gjort jeg har undgået det!

En anden version af, SkibA har været i Indien, dagen før den Indiske
ambasade
i Afghanistan røg i luften!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 04:12

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 05:24

On May 12, 12:12 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]

De er ellers ret gode, de sandwich de sælger i sandwich forretningen,
nede ved torvet
købte to vegetar sandwich en med humus og en med aubergine, men til 40
kr stykket!

De laver selv de flutes de bruge til dem, dernede!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 08:23

On 12 Maj, 13:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kr stykket!
>
> De laver selv de flutes de bruge til dem, dernede!

http://news.xinhuanet.com/english2010/world/2011-05/10/c_13867763.htm

-------------Quote------------------

FLASH: CAR BOMB HITS RUSSIA'S DAGESTAN -- REPORT

---------------------------------------

Ingen rus i A i dag i stan,
Så jeg overlevede!

Muligvis nogen i Dagestan der ikke gjorde!

(jeg drikker så heller ikke alkohol til daglig, men har drukket en del
Ginseng Tonikum her på det sidste!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 08:34

On 12 Maj, 16:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Muligvis nogen i Dagestan der ikke gjorde!
>
> (jeg drikker så heller ikke alkohol til daglig, men har drukket en del

Men jeg syntes det var grimt, de ikke havde nogle Addidas bukser,
i 2xl!

Jeg overvejede 1xl, men når de bliver vaskede i lidt højt temperatur
så sidder de ikke løst!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 08:36

On 12 Maj, 16:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i 2xl!
>
> Jeg overvejede 1xl, men når de bliver vaskede i lidt højt temperatur

Det er så Adidas

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 08:57

On 12 Maj, 16:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det er så Adidas
>
> /Allah

Jeg blev nødt til at gøre det til en to dage gammel flash, så jeg kan
være
i hemmelighed!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 09:23

On May 12, 4:57 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Jeg blev nødt til at gøre det til en to dage gammel flash, så jeg kan
> være
> i hemmelighed!
>
> /Allah

Desuden tager jeg heller ikke mod bidrag, fra folk
der kæber ting de kan blive afhængige af i Dagestan,
eller æder flutes istedet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-05-11 09:24

wrote:

> Jeg blev nødt til at gøre det til en to dage gammel flash, så jeg kan
> være
> i hemmelighed!
>
> /Allah- Hide quoted text -

køber ikke kæber