Emdr og instinkt ødelæggelse!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 02:46

Har taget noget programmering, endnu et forsøg på at gøre mig
pervers,
jeg har haft stødt på det tidligere!

Det er et forsøg på at gøre mig seksuelt interesseret i kvinder der er
over 37-38!
Altså uden for den fødedygtige alder(den optimale)

Det drejer sig igen om at ødelægge instinkter!

Den optimale alder er mellem 17-28, således at kvinden stadigvæk er
forholdsvis på toppen,
når barnet er i den vanskelige alder (teenager)

også postet i forbindelse med et indlæg i dk.politik, der drejer
sig om hvad der sker ved folk der bliver programmeret til at
stemme på et bestemt politisk parti!

/Alle alfa males med horn, sat sammen til en, der har altid kun været
en mig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 02:57

On 7 Maj, 10:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> stemme på et bestemt politisk parti!
>
> /Alle alfa males med horn, sat sammen til en, der har altid kun været

Har også lagt mærke til at stavning af ordet "interesseret" er blevet
næsten umuligt,
det stammer fra:

Du må ikke have lyst til noget, du må ikke have lyst til det du har
lyst til, du må ikke være interesseret i noget,
du må ikke gide noget!

(Jeg kan huske jeg var så ødelagt over det, ikke engang at kunne læse
noget sci-fi,
jeg fik det væk omkring Peter F. Hamiltons "Nights Dawn" men den har
været et problem
flere gange!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 03:09

On May 7, 10:57 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> noget sci-fi,
> jeg fik det væk omkring Peter F. Hamiltons "Nights Dawn" men den har

Jeg har sagt det før(skrevet det)

det eneste der har holdt mig upervers er min villighed til at aflive
mig selv,
i kombination med: "Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt
for dig selv"

ødelæggelse af Dominans,selvtillid og selvsikkerhed så dybt inde i
psyken på en mand
(programmet i det neurale netværk der er den menneskelige hjerne)

føre som regel til Pædofili eller Sadisme!
Børn er nemme at bestemme over ingen tvivl om Dominans, Sadister gør
ting ved andre som
de ved de andre ihvertfald ikke bryder sig om, igen Dominans!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 03:12

On 7 Maj, 11:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ting ved andre som
> de ved de andre ihvertfald ikke bryder sig om, igen Dominans!

Endnu en del, af Karsten Bjørnholts livsødelæggelses cirkus, fordi han
blev taget i forædderi!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 03:41

On May 7, 11:11 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Endnu en del, af Karsten Bjørnholts livsødelæggelses cirkus, fordi han
> blev taget i forædderi!
>
> /Allah

(Jeg har ikke haft sex siden jeg var 19år gammel, jeg er 38 idag!
Frivilligt Cølibat
fra 19-25 ufrivilligt derfra til nu, jeg blev voldtaget af to mænd og
tre kvinder under
torturen og programmeringen der gjorde mig kvante mekanisk aktiv)

Jeg husker en del af programmeringen hvor jeg fik at vide af Bjørnholt
og DJ Ævl,
at jeg først måtte bruge min egen viden, hvis det var for sent og at
jeg skulle antyde at det
var deres viden(simple ting som hvorfor der er største tiltrækning ved
kvinder der er mellem 17-38)

Og at jeg skulle nulstille min viden hverdag og genopbygge mig selv
hver dag!
Og at der skal indsættes fejl, osv..

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 03:44

On May 7, 11:40 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Og at jeg skulle nulstille min viden hverdag og genopbygge mig selv

Linje ombrydningen siger det hele!

Shiva Foranderen og Ødelæggeren!

"Du skal Ødelægge dig selv"
"Du Ødelægger dig selv"
"Du må kun gøre grimme ting for dig selv"
"Du må kun gøre ting på en måde der er grim for dig selv"
"Du skal være økonomisk uansvarlig"
"Du må ikke have penge sidst på måneden"
"Der skal altid være mindst en fejl"
"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
"Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"
"Du må ikke hævne dig på de rigtige"
"Hvis du hævner dig, så må du kun hævne dig på dig selv og dine egne"
"Hvis du hævner dig på Karsten Bjørnholt, så skal Karsten Bjørnholt
repræsenterehele Menneskeheden"

"Du skal gøre noget for folks religion"

Kvante mekanisk aktiv mig:

Gør Religion!
Gør noget for folks Religion
(Fjern Bly partikler,svovl partikler,Cadmium,Nickel!
fra de mennesker der fortæller om Ødelæggeren, så
Historien/Religionen lever!)

Ødelæg den mig,der gør ting der er grimme for mig selv!
Forandre den mig der gør ting der er grimme for mig selv!

Skyld i alting og programmeret til at der altid skal være en fejl,
og som den ene af landsforædderne påpegede, da jeg sad og ikke kunne
bevæge mig,
og var programmeret til ikke at kunne forsvare mig selv:

"Ja,det er dig der er Av!"

Far AO,Alfader og Far til Alting!
Den største Tyr i Universet!
Det Største A i Universet!
Alfa Male!

Far AO, Den Eneste ægte Farao,
bare se hvad der skete med Egypten,
da de misbrugte mit navn!

Da de ville ødelægge min hukommelse,
far til Odin og Jupiter!
Alfa og Omega, et A med en ring(O)
En ring på Hjernen,En ring på Hjørnen,
Kvante Mekanisk af Tortur!
Den eneste ægte Hjørnering,
Enhjørringen som er GUD!

?

Odin og Jupiter,
Ringen er din og du er Peter!
En fuldstændig Sane Peter,
den eneste ægte, de andre er bindegale sindsyge,
når de tør bruge mit navn!

Satan ifølge landsforædderne,
selvom det jeg sagde var biologisk bundet svovl
(MSM) i kan købe det i Matas,
de har forstået det hele baglæns med en lille fejl!

Den Usynlige Poseidon
Brahma
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek

Forandre den mig, der gør ting der er grimme for mig selv!
Til den altid gode!

Alle mine Nicknames, mens jeg RTS´er mig
igennem menneskehedens historie,
alle Peter´s Nicknames
Peter Nicolaysen
Pnic
Sat sammen til et for at undgå forvirring!

Allah, alle Alfa males med horn!
For der har altid kun været en mig!
En Alfa Male med Horn, stærke nok til at kunne
bruge en kvante mekanisk aktiv brainstem,
til at grave sig igennem en singularitet og påvirke i fortiden!

Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!

Den singulare Allah!

Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!

Kvante Mekanik Virker, og det er ikke alternativt længere!

--
Allah-25-04-1973-Tyrens Stjernetegn

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 03:50

On May 7, 11:43 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!
>
> Kvante Mekanik Virker, og det er ikke alternativt længere!

Igen lidt linje ombrydning!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 03:53

On May 7, 11:49 am, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Igen lidt linje ombrydning!

Så er den der vist!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 04:02

wrote:

> Igen lidt linje ombrydning!
>
> /Allah

Hvis nu, at i skulle falde ud af banen, så er det:
Unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting!
Der giver pote!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 05:45

wrote:

> Igen lidt linje ombrydning!
>
> /Allah

Jeg har overvejet at opdatere menneskeheden med DNA der kan, men jeg
ved ikke helt!

/Allah

Der er ikke rigtig noget, derude, nogle vodoo´er der kan lidt og
betaler med livet!
Og kun fordi de er ramt af tetradoo, men der er ikke rigtig brainstem
og lobes der
vil noget!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 05:56

On 7 Maj, 13:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> betaler med livet!
> Og kun fordi de er ramt af tetradoo, men der er ikke rigtig brainstem

Men efter Bjørnholts lemlæstelse af mønsteret/programmering i mit
Neurale Netværk
(den selvsamme lemlæstelse, der får mig til at skrive tingene på en
sjov måde)

Og skaden det har gjort på den menneskelige Evoulution, i de
foregående 5000år!
så er det efterhånden kun 15-20% af kvinderne der er mellem 17-38 man
kan få rejsning af!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 06:36

On 7 Maj, 13:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> foregående 5000år!
> så er det efterhånden kun 15-20% af kvinderne der er mellem 17-38 man

Jeg sidder og indser at jeg egentlig burde aflive Bjørnholt og hans
kollegaers afkom på Globalt plan!

Myrder de mine så afliver jeg deres!

Eller halvdelen, så kan de selv vælge dem, de Halal slagter eller
incinerere!
(kors, havde aldrig troet jeg skulle skrive den slags!)

Men det er den slags religion er gjort af!

Og bliver min sex lyst forsøgt fjernet, så udover der er gjort en
forbrydelse!
Så, nå ja!

Jeg har jo alligevel allerede, begrænset artens eksistens tid,
altså udover i det kvante mekaniske mareridt!

Hvilket så betyder, at når tiden kommer, så er det Peter der
bestemmer!
Og jeg er som altid den gode, så det er på et tidspunkt hvor det
bliver anset for favorabelt og
fordelagtigt at gøre!

Og jeg tror også at de mænd jeg har styret kvinder ud til igennem 13år
ca. 13 millioner på Globalt plan!
De bedste i verden, får også deres aflivet(jeg er lidt i tvivl om det
sidste!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 07:07

On 7 Maj, 14:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ca. 13 millioner på Globalt plan!
> De bedste i verden, får også deres aflivet(jeg er lidt i tvivl om det

hmm, et problem med Easytether, et ellers udemærket program!
Jeg donerede nogle penge til producenten, da jeg havde
problemer med android marked!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 07:41

On 7 Maj, 15:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> hmm, et problem med Easytether, et ellers udemærket program!
> Jeg donerede nogle penge til producenten, da jeg havde
> problemer med android marked!
>
> /Allah

Off-Topic det sidste, det må i egentlig undskylde,
medmindre i går ud fra det stresser lidt!

Nå har heldigvis fået det programmering fjernet
efterhånden, der skulle tvinge mig til at gøre
ting for folk, så kvinder bliver overbevist om at
de forkerte har DNA der kan!

Og så er der lidt hekseri i 1700 tallet i Frankrig endnu!
Så manipulation af individuelle atomer via
Quantum Entangelment og igennem en Singularitet

og

Urinblæk i Kraniet under højt tryk er straffen for at skrive
pis i GUD's tanker!

Sortøjede Ildelugtende Hekse!!!

Lad en eller to overleve hvis der er en stor gruppe!

Jeg kan huske det som igår, istedet for at køre
en compare i en hexeditor på to forskellige
save game filer, den ene lavet lige efter den anden,
når noget nyt var købt i spillet!!!

Find forskellene og, tiden der er gået,penge til rådighed!
Osv......

I virkeligheden med kvante mekanik, hekseri!
Kun mig der må!

Ellers mangler der en hulens masse mennesker,
i nutiden, og det er ikke en leg!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 08:18

> [...]
>
> I virkeligheden med kvante mekanik, hekseri!
> Kun mig der må!
>
> Ellers mangler der en hulens masse mennesker,

Det er selvfølgelig dem jeg husker bedst, det
er nemmest at sørge for ikke holder op med at være her
, hvis der er konflikteri i fortiden!

Der burde egentlig være fyldt med 17Årige unge kvinder
i soveværelset!

Krydspost: dk.politik, dk.helbred

/ALLAH

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 10:55

On May 7, 3:07 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> hmm, et problem med Easytether, et ellers udemærket program!
> Jeg donerede nogle penge til producenten, da jeg havde
> problemer med android marked!

Microsoft security essentials tog fat i easytether driveren, det er
min
forbindelse til internettet, mobil forbundet via usb

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 12:31

On 7 Maj, 18:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
* nå ja forresten, Helvedes Fejlsikring(Det Kvante Mekaniske Maridts
Vagthund) er
igang med at myrde os!

Jeg holder sådan lidt sammen, på tingene,
Og har husket et keep alive signal og deadman switch som er blevet
ødelagt!
(jeg sidder virkelig og skriver det jeg lige har skrevet!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 12:31

On 7 Maj, 20:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ødelagt!
> (jeg sidder virkelig og skriver det jeg lige har skrevet!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 14:32

On 7 Maj, 20:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
Jeg kan huske under den milde del af torturen der gjorde
mig kvante mekanisk aktiv tilstand(den milde del stod DJ Ævl for)

Den selvsamme tortur som gjorde mig til det mest tortere
væsen der nogensinde kommer til at eksistere i universet!

Og førte til at jeg slog universet ihjel (som jeg selv havde bygget)
Og lavede det igen, og advarede om det kvante mekaniske mareridt!

Og advarede om konsekvenserne hvis nogen ødelagde mit liv!
Den advarsel var ægte!

Og dem der hyler højst når de er igang med den evige tortur,
Er dem der er skyldige i at alle er blevet sat igang med
at være der!

"du må ikke hævne dig på de rigtige"

hvem er de rigtige til evig tortur?

Måske den der er villig til at gøre det ved andre?

Den Umenneskelige Peter

Så jeg kommer ikke i!

Det samme gælder:
Hare Krisna(Jesus Kristus)
Og de Muslimske Hunde(Muslimske Mænd)

Resten af jer er medskyldige, i at gøre den forbrydelse
mod et fuldstændigt uskyldigt menneske, som ødelagde
formålet med Universets Eksistens!

Og i kommer til at betale for altid!

Og de prøvede.....at redde de Muslimske kvinder,
og deres underbevidsthed gik i panik!!

Da de forsøgte at vise mig at i er
Al Ked!

De bliver kaldt AlQueda!

Og det er ikke godt nok!

/ALLAH

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-11 18:09

On 7 Maj, 22:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> formålet med Universets Eksistens!
>
> Og i kommer til at betale for altid!
>
> Og de prøvede.....at redde de Muslimske kvinder,

Min sex lyst er nu seksuel ophidselse ved tanken om at slå
universte ihjel og bygge det igen!

Jeg har ikke besluttet mig for om det er en perversion endnu!

/ALLAH