Klage afsendt..
Fra : Ulvir

Dato : 04-05-11 11:08

Til groups-abuse@google.com denne gang..

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-05-11 04:23

On May 4, 12:08 pm, "Ulvir" <augus...@mail.dk> wrote:
> Til groups-ab...@google.com denne gang..

Gad vide hvad du har opdigtet som grund?

Nå, der kan man bare se, grundløs!

Se på de skeløjede kvinder på tv kanalen TV2News!

--
Allah-25-04-1973-Tyrens Stjernetegn
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Fra : Ulvir

Dato : 04-05-11 11:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i en meddelelse
On May 4, 12:08 pm, "Ulvir" <augus...@mail.dk> wrote:
> Til groups-ab...@google.com denne gang..

Gad vide hvad du har opdigtet som grund?

Din kvante mekanisk aktivitet er mere end jeg kan/vil holde til..

Fra : kjaer

Dato : 05-05-11 07:49

Ulvir wrote:
> [...]
>
> Gad vide hvad du har opdigtet som grund?
>
> Din kvante mekanisk aktivitet er mere end jeg kan/vil holde til..

Brug et killfilter!!

Fra : Ulvir

Dato : 05-05-11 10:50

"kjaer" wrote in message news:4dc24899$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

Ulvir wrote:
> [...]
>
> Gad vide hvad du har opdigtet som grund?
>
> Din kvante mekanisk aktivitet er mere end jeg kan/vil holde til..

Nej. Jeg vil ej.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-05-11 17:52

Ulvir skrev den 05-05-2011 11:49:

> Brug et killfilter!!
>
> Nej. Jeg vil ej.

Og hvad skulle konsekvensen være fra google.com's side?

Hvad med at du kommer med nogen konstruktive indlæg, debatstarter eller
noget?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Ulvir

Dato : 05-05-11 18:10

>"Carsten Riis" wrote in message

>Og hvad skulle konsekvensen være fra google.com's side?

At PN ikke længere bruger deres news server.

>Hvad med at du kommer med nogen konstruktive indlæg, debatstarter eller
>noget?

Lisom dig? Man behøver ikke selv komme med indlæg i gruppen for at ha' gavn
af den, ved at følge andres indlæg. Dine indlæg er hverken konstruktiv eller
gavnlig for gruppens beståen. Men ret kvante mekanisk manipulerende er de.
Mig kan du ikke programmere..

Fra : kjaer

Dato : 05-05-11 19:33

Ulvir wrote:

> [...]
> konstruktiv eller gavnlig for gruppens beståen. Men ret kvante
> mekanisk manipulerende er de. Mig kan du ikke programmere..

Jeg læser faktisk det han skriver! Normalt når det handler om fejlbehandling
og ting der ikke gik som det skulle, så hører man om det fra læger og andre
professinonelle, her ser man det fra en lidt anden vinkel.
Men du er nok ligeglad med andres interesser?

Fra : Ulvir

Dato : 07-05-11 17:25

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg læser faktisk det han skriver!

Velbekomme- Jeg håber du har nydt de 12 doser kvante-mekaniske hygge
spredning, som din protegé har velsignet os med idag..

Fra : Mads Hald

Dato : 12-05-11 22:36

Til Carsten Riis og alle i ander mobbere

Ta dog at lade manden være i fred, han er jo alvorlig syg den stakkel.
Og hvis dette primitive redskab kan give ham afløb så fint med mig, jeg
behøver jo ikke åbne og læse posterne.
Tavshed er nu en gang det mest virksomme våben.
Så i stedet for at forlølge Peter N så ignorer. At begynde af gå i dialog og
komme med dårlige eller onde kommentarer synes jeg er direkte ondskabsfuld..

Mvh M.H

Fra : AJ

Dato : 13-05-11 19:15

"Mads Hald" <spørg.efter@min.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> behøver jo ikke åbne og læse posterne.
> Tavshed er nu en gang det mest virksomme våben.

Enig :0)

--
AJ