Der er håb forud..
Fra : Ulvir

Dato : 23-04-11 18:48

Endelig respons fra abuse@eternal-september..

Thank you for your request-

Your message has been received by abuse@eternal-september.org and has been
assigned the ticket number

2011042310000017.

Please add 2011042310000017
to the subject of every future email regarding this issue.

Please note that we can only deal with your message if you
send us the data necessary for further investigation. In paticular,we need
the full article headers to process your request.

Mails lacking these necessary information or issues regarding net abuse
originating from other networks than Eternal Spetember can not be dealt with
and will therefore be discarded without further notice.

Please see http://www.eternal-september.org/index.php?showpage=abuse for
helpful hints about net abuse.

In any case, your complaint will be investigated by Eternal September staff
members who will decide about necessary steps to be taken.

Even if you don't receive any further reply, you may assume that we will
take appropriate action against the originator if your request is legitimate
and contains all necessary data.

If you suspect a criminal offense or if you have experienced any kind of
damage on your computer or network, we advise you to contact the local
authorities in your country for further legal advice.

Eternal September Abuse Team

--
Eternal September Net Abuse FAQ:
http://www.eternal-september.org/index.php?showpage=abuse

Fra : Ulvir

Dato : 23-04-11 18:54

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> damage on your computer or network, we advise you to contact the local
> authorities in your country for further legal advice.

På deres FAQ sider, oplyser de at 'We will take action if the user is
flooding a newsgroup'

Fra : Peter

Dato : 23-04-11 23:02

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig respons fra abuse@eternal-september..
>
> Thank you for your request-

klip en hel masse..........................

Jeg forstår slet ikke du gider have så meget bøvl med Peter. Sæt ham dog på
ignore listen, så er han væk.
I mere end et ½ år, har jeg kun set hans indlæg, når et eller andet kvaj
svarer på dem.

Peter

Fra : Ulvir

Dato : 24-04-11 08:47

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår slet ikke du gider have så meget bøvl med Peter. Sæt ham dog
> på ignore listen, så er han væk.
> I mere end et ½ år, har jeg kun set hans indlæg, når et eller andet kvaj
> svarer på dem.

Der er desværre et faktum at han ødelægger gruppen. Når han er væk, kommer
der flere indlæg fra folk- når han tæppebomber gruppen med hans meningsløse
posteringer, er der ingen, eller meget få.
Manden skulle oprette sin egen nyhedsgruppe, dk.programmeret eller
dk.sindsyg.
Jeg betragter det ikke som bøvl- at skrive en klage tager højst et par
minutter. Og iøvrigt- rigtige mænd bruger ikke kill-filter..

Fra : kjaer

Dato : 24-04-11 08:56

Ulvir wrote:
> [...]
> Jeg betragter det ikke som bøvl- at skrive en klage tager højst et par
> minutter. Og iøvrigt- rigtige mænd bruger ikke kill-filter..

Du føler dig meget betydningsfuld på den måde, det er lidt ynkeligt.

Fra : Ulvir

Dato : 24-04-11 10:01

"kjaer" wrote in message news:4db3d7b4$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

Du føler dig meget betydningsfuld på den måde, det er lidt ynkeligt.

Fordi jeg klager over én der ødelægger gruppen? Nej, det gør jeg såmænd
ikke. Der tar du fejl. Hvad får dig til at tro det?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-04-11 07:26

>Du føler dig meget betydningsfuld på den måde, det er lidt ynkeligt.

Nej, det er dejligt at der er nogen, der gider gøre noget for at gruppen
ikke bliver helt ødelagt.

Mvh Maria

Fra : Holst

Dato : 25-04-11 09:02

On 24-04-2011 09:55, kjaer wrote:

> Du føler dig meget betydningsfuld på den måde, det er lidt ynkeligt.

Hvis vi kun kigger på gruppen, så er det kun et plus for den, hvis der
kan blive gjort noget. Det er meget nemt at sige, at man blot kan smide
Peter i et filter, men han holder netop som Ulvir siger andre folk væk
fra gruppen. Potentielle nye debattører forsvinder lige så hurtigt som
de kom, og gruppen har allerede mistet mange debattører, fordi det er
nemmere at forlade gruppen end at sætte et filter op.

Kigger vi derimod på Peter og hans behov, så vil det være meget synd for
hvis han ikke fortsat har et forum, hvori han kan skrive de indlæg, han
åbenbart er nødt til at skrive.

Fra : Ulvir

Dato : 25-04-11 11:02

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Kigger vi derimod på Peter og hans behov, så vil det være meget synd for
> hvis han ikke fortsat har et forum, hvori han kan skrive de indlæg, han
> åbenbart er nødt til at skrive.

Kan man ikke oprette en gruppe til Peter? Så kunne han bare skrive løs?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-04-11 11:32

Den 25-04-2011 12:01, Ulvir skrev:

> Kan man ikke oprette en gruppe til Peter? Så kunne han bare skrive løs?

Nej, han har fået foreslået en blog, som er meget mere
velegnet til hans skriverier. Og hvor sikkert ingen ville
forsøge at stoppe hans skriverier. Men han vil absolut
skrive i nyhedsgrupperne.

Og bemærk, at jeg skriver "grupperne" i flertal. Han poster
indimellem også sin sortsnak i andre grupper, typisk med
krydspost. Jeg tror, det vil være umuligt at få ham til at
bruge en enkelt gruppe - selv hvis det skulle lykkedes at få
oprettet en specielt til ham.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : kjaer

Dato : 26-04-11 20:44

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> krydspost. Jeg tror, det vil være umuligt at få ham til at
> bruge en enkelt gruppe - selv hvis det skulle lykkedes at få

Ihærdige folk har i 10-12 år forsøgt at smide Bo Warming ud, og de har gode
og virkningsløse argumenter. og vi læser med fornøjelse hans indlæg den dag
i dag. Nu vil du give Peter Nicolaysen den samme reklame.

Fra : Ulvir

Dato : 27-04-11 19:07

"kjaer" wrote in message news:4db720c1$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

Ihærdige folk har i 10-12 år forsøgt at smide Bo Warming ud, og de har gode
og virkningsløse argumenter. og vi læser med fornøjelse hans indlæg den dag
i dag. Nu vil du give Peter Nicolaysen den samme reklame.

Hvordan var disse argumenter udformet? En man kan ikke fjernes fordi han er
'irriterende'. Men PN's 'flooding' af en gruppe er et godt og gyldigt
argument. Eternal-september.org har jo fjernet manden fra deres server.
Næste gang han går i gang med at ødelægge gruppen, vil jeg klage igen til
hans news server. Og igen. Og igen. Ikke fordi jeg derved vil føle mig stor
og magtfuld, men fordi jeg vil fandme ikke finde mig i det. Så enkelt er
det. Og hvor kan man, iøvrigt, læse et hav af indlæg fra BW idag?