Har hun grund til bekymring ?
Fra : Frank Mangenavne

Dato : 16-04-11 23:24

Jeg har en veninde der har truffet en mand der er lidt yngre end hende
selv, som har en lidt mærkelig adfærd syntes jeg. Jeg mener hun skal passe
lidt på med ham . Hvad jeg også har sagt til forleden.

Hér kommer historien :

Hun truffet denne gut via nettet ( Facebook tror jeg ) Hun er færdig med at
kunne få børn og det ved han. Alligevel vil han benytte
kondom når de er i seng sammen. Han vil ikke kysse hende eller bevæge sig
længere ned med mundtøjet. Kun almindelig samleje ( skal lige siges hun er
en ret pæn dame ) Hun har endda sagt at det ikke er nødvendigt med kondom ,
men han kommer med en eller anden
søforklaring, at det vil han helst.

Så var der en aften , hvor de skulle hygge sig ,hvor han havde glemt sine
kondomer. Hun lå inde med nogen som han afviste at bruge
da "kvaliteten" ikke var god nok ! En hver mand ville sgu da bare hive den
på , uanset kvalitet, og gå om bord hvis han er liderlig og har lyst. Det
andet virker da lidt underligt.

Altså , han vil ikke kysse hende,ikke slikke og kun bolle med kondom. Hvad
er det han er bange for ??

Jeg hælder mest til han måske har en sygdom og har ikke lyst til at
videregive den til hende.

Hvad syntes I ?

Fra : Rado

Dato : 17-04-11 18:41

On Sun, 17 Apr 2011 00:24:28 +0200, "Frank Mangenavne"
<frankie@teardrop.dk> wrote:

>Altså , han vil ikke kysse hende,ikke slikke og kun bolle med kondom. Hvad
>er det han er bange for ??
>
>Jeg hælder mest til han måske har en sygdom og har ikke lyst til at
>videregive den til hende.

Eller måske han er bange for hun kan have en, men ikke tør sige det
ligeud?

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 01-05-11 12:01

Den 17/04/11 19.41, Rado skrev:

> Eller måske han er bange for hun kan have en, men ikke tør sige det
> ligeud?

Jeg tænker også lidt det samme som sidste post. Hvis han er den
ængstelige type kan det ligeså vel være et spørgsmål om at ville
beskytte sig selv. Omvendt kan han selvfølgelig have en hepatitis eller
andet som han er bange for smitter, men det virker da underligt.

Istedet for at gisne om årsagen må hun nok bare få "svesken på disken"
og spørge ham hvad der ligger bag.

/Jesper